Onze vertrouwensband is onherstelbaar beschadigd.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even kijken of jullie wel opletten.
Terecht dit.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze vertrouwensband is onherstelbaar beschadigd.
Dat vind ik heel spijtig om te horen, dan is mijn flauwe grapje als een boemerang teruggekeerd in mijn gezicht.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze vertrouwensband is onherstelbaar beschadigd.
Nou oke dan krijg je nog een kansquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik heel spijtig om te horen, dan is mijn flauwe grapje als een boemerang teruggekeerd in mijn gezicht.
Leuke werkgever heb jequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gifje kan ik opeens niet meer zien.
Sorry, u hebt geen toestemming om deze site te bezoeken.
Ik ben woedend.
Dit gifje mag je ook niet meer posten ben ik laatst achter gekomen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woedend.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik heel spijtig om te horen, dan is mijn flauwe grapje als een boemerang teruggekeerd in mijn gezicht.
Ik ben een erg tevreden gebruiker van HBO.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel zin in ja.
HBO is wel echt genot
Wat gek. Hier werkt hij gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:44 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben woedend.
Dat is zeker gek ja, dat de filters op Caland z'n werk geen effect hebben op jou.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gek. Hier werkt hij gewoon.
Heb je The Outsider al gezien?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog weinig leuke dingen zie op HBO.
Meeste heb ik ook wel al gezien eigenlijk.
Mare of Easttown?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog weinig leuke dingen zie op HBO.
Meeste heb ik ook wel al gezien eigenlijk.
Nee, maar ik kijk zelden science fiction of horrortroep.quote:
Die moet ik nog kijken ja, maar loop ik nou ook niet direct heel warm voor.quote:
Het is ook niet echt SF of horror.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk zelden science fiction of horrortroep.
Al vond ik westworld wel erg gaaf!Maar dat zit er ook wel een beetje tussenin.
@GGMM, @maxi-mus en ik vonden het een heel leuke serie.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die moet ik nog kijken ja, maar loop ik nou ook niet direct heel warm voor.
Oh, dacht dat het wellicht met mijn archief te maken had. Was al aan het kijken in de instellingen.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is zeker gek ja, dat de filters op Caland z'n werk geen effect hebben op jou.
Ik heb die serie helemaal nog niet afgekeken.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:GGMM, @:maxi-mus en ik vonden het een heel leuke serie.
Is dit weer een test of een grapje?quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die serie helemaal nog niet afgekeken.
Oh.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die serie helemaal nog niet afgekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |