Link?quote:Op woensdag 23 maart 2022 09:52 schreef fetX het volgende:
Net even de trailer van die docu over Louis van Gaal gezien.
Dat eerste stuk en dan die de Boertjes achterin
Mwoah. Ze luisterden gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ze luisterden gewoon.Leuk dat Louis aan 'sport' doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT EEN BALquote:Op woensdag 23 maart 2022 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Leuk dat Louis aan 'sport' doet.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey bitcoinmaatjequote:Op woensdag 23 maart 2022 12:08 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo 3 eitjes in mijn eierkoker gooien
ik had kaartjes voor bitcoin miami 2022quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey bitcoinmaatje
Fijn he, zo’n eierkoker.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:08 schreef aTypisch het volgende:
ik ga zo 3 eitjes in mijn eierkoker gooien
WAPPIEDquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had kaartjes voor bitcoin miami 2022
maar ik mag de VS niet in
(lol)
quote:Maandag tekende quarterback Watson een contract bij Cleveland Browns, waardoor hij in de komende vijf jaar 230 miljoen dollar aan salaris zal opstrijken. En dat voor een man tegen wie 22 rechtszaken lopen voor gedrag dat alle grenzen te buiten gaat.
Via Instagram benaderde de football-ster vrouwen voor een sportmassage. Vanwege zijn status vroeg hij de vrouwen - sommigen professionele therapeuten, anderen niet - om geen pottenkijkers bij de behandeling. Tijdens de massage betastte Watson de vrouwen, toonde ze zijn geslachtsdeel en zorgde hij dat de vrouwen zijn penis aanraakten.
"Het gezicht van Watson achtervolgt me in mijn slaap", aldus Solis. "Het beeld van zijn penis is mijn schrikbeeld. Ik kan niet langer het werk doen waar ik van houd. In ieder geval niet zonder te trillen. Deshaun Watson heeft me dat afgenomen."
Wordt wel een beetje prijzig, die transacties.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had kaartjes voor bitcoin miami 2022
maar ik mag de VS niet in
(lol)
quote:A single bitcoin transaction now requires more than 2,000 kilowatt-hours of electricity, or enough energy to power the average American household for 73 days, researchers estimate.
dat is echt de grootste bullshit ooitquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje prijzig, die transacties.
[..]
Dat lijkt me een film voor kinderen t/m 7 jaar oudquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Spider-man no way home
8/10
@:coco @:maxi-mus @:ggmm @:scrummie @:caland @:scrupuleus @:fetx
Leuke review bedankt voor de mentionquote:Op woensdag 23 maart 2022 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Spider-man no way home
8/10
@:coco @:maxi-mus @:ggmm @:scrummie @:caland @:scrupuleus @:fetx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |