SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPVakman pur sang
Klopt. Maar je kunt mensen ook in hun waarde laten als ze een andere mening hebben, ongekend ik weet hetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde zou zijn met hetzelfde meningkje zou het een grote soep van gesmolten chocolade, suikerspin, cupcakes en aardbeien zijn.
Gat in je opvoeding.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat staat hier![]()
Ik ken geen gezegdes of hoe noem je dat
*hij wil.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
De baas wilt over 3 weken die zaak buiten open.wens hem succes
waarom over 3 weken pas?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
De baas wilt over 3 weken die zaak buiten open.wens hem succes
ja, maar nu is het 20 graden, nu moet je je terras buiten gooien en euro's verdienenquote:
Hoezo pas? We hebben geen personeel. En de zaak moet nog worden ingericht en zo omdat we alles hadden weg gehaald vanwege die zwerversquote:
Helemaal waar hoor. En mensen zeggen op internet ook veel sneller dingen balabla.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gat in je opvoeding.![]()
Nee, ik bedoel te zeggen dat (vooral op schrift) dingen vaak veel lomper overkomen dan de intentie die er achter zit.
Dat is wel correct.quote:
zwervers? Ik heb duidelijk een stuk voorgeschiedenis niet meegelezen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo pas? We hebben geen personeel. En de zaak moet nog worden ingericht en zo omdat we alles hadden weg gehaald vanwege die zwervers
Ja alles werd gestolen en er leefde zwervers. Dus we hebben hem bijna helemaal afgebrokenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zwervers? Ik heb duidelijk een stuk voorgeschiedenis niet meegelezen?
Mja, minder gevolgen I guess?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal waar hoor. En mensen zeggen op internet ook veel sneller dingen balabla.
Eigenlijk wel apart, op internet is er vergeleken met real life veel meer tijd om na te denken over wat je zegt maar toch werkt dat niet zo
Ja maar dan slapen ze in en komen ze niet verder in het leven, af en toe wat vuurwerk is net zo belangrijk als een warm veilig hondenmandje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kunt mensen ook in hun waarde laten als ze een andere mening hebben, ongekend ik weet het
Sowieso mensen die je niet in het dagelijkse leven ziet verder.quote:
Ja denk ik. Gevalletje we doen het omdat het kan en het is leuker om te provoceren?quote:
Al die metaforen, ik ben halverwege gestopt met lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan slapen ze in en komen ze niet verder in het leven, af en toe wat vuurwerk is net zo belangrijk als een warm veilig hondenmandje.
Zit wel een beetje waarheid in, mijn ex vrouw zit/zat op Fok en die herkende me niet terug online, ja een beetje ergens vaag maar niet dat zachtaardige lieve kantje waar ze zo van hield.quote:
Zijn dat geen goede gasten dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo pas? We hebben geen personeel. En de zaak moet nog worden ingericht en zo omdat we alles hadden weg gehaald vanwege die zwervers
Dus in het echt ben je gewoon een ruggegraatloze slappe zak en dat compenseer je hier?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel een beetje waarheid in, mijn ex vrouw zit/zat op Fok en die herkende me niet terug online, ja een beetje ergens vaag maar niet dat zachtaardige lieve kantje waar ze zo van hield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |