SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPVakman pur sang
Klopt. Maar je kunt mensen ook in hun waarde laten als ze een andere mening hebben, ongekend ik weet hetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde zou zijn met hetzelfde meningkje zou het een grote soep van gesmolten chocolade, suikerspin, cupcakes en aardbeien zijn.
Gat in je opvoeding.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat staat hier![]()
Ik ken geen gezegdes of hoe noem je dat
*hij wil.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
De baas wilt over 3 weken die zaak buiten open.wens hem succes
waarom over 3 weken pas?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
De baas wilt over 3 weken die zaak buiten open.wens hem succes
ja, maar nu is het 20 graden, nu moet je je terras buiten gooien en euro's verdienenquote:
Hoezo pas? We hebben geen personeel. En de zaak moet nog worden ingericht en zo omdat we alles hadden weg gehaald vanwege die zwerversquote:
Helemaal waar hoor. En mensen zeggen op internet ook veel sneller dingen balabla.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gat in je opvoeding.![]()
Nee, ik bedoel te zeggen dat (vooral op schrift) dingen vaak veel lomper overkomen dan de intentie die er achter zit.
Dat is wel correct.quote:
zwervers? Ik heb duidelijk een stuk voorgeschiedenis niet meegelezen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo pas? We hebben geen personeel. En de zaak moet nog worden ingericht en zo omdat we alles hadden weg gehaald vanwege die zwervers
Ja alles werd gestolen en er leefde zwervers. Dus we hebben hem bijna helemaal afgebrokenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zwervers? Ik heb duidelijk een stuk voorgeschiedenis niet meegelezen?
Mja, minder gevolgen I guess?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Helemaal waar hoor. En mensen zeggen op internet ook veel sneller dingen balabla.
Eigenlijk wel apart, op internet is er vergeleken met real life veel meer tijd om na te denken over wat je zegt maar toch werkt dat niet zo
Ja maar dan slapen ze in en komen ze niet verder in het leven, af en toe wat vuurwerk is net zo belangrijk als een warm veilig hondenmandje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar je kunt mensen ook in hun waarde laten als ze een andere mening hebben, ongekend ik weet het
Sowieso mensen die je niet in het dagelijkse leven ziet verder.quote:
Ja denk ik. Gevalletje we doen het omdat het kan en het is leuker om te provoceren?quote:
Al die metaforen, ik ben halverwege gestopt met lezenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan slapen ze in en komen ze niet verder in het leven, af en toe wat vuurwerk is net zo belangrijk als een warm veilig hondenmandje.
Zit wel een beetje waarheid in, mijn ex vrouw zit/zat op Fok en die herkende me niet terug online, ja een beetje ergens vaag maar niet dat zachtaardige lieve kantje waar ze zo van hield.quote:
Zijn dat geen goede gasten dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo pas? We hebben geen personeel. En de zaak moet nog worden ingericht en zo omdat we alles hadden weg gehaald vanwege die zwervers
Dus in het echt ben je gewoon een ruggegraatloze slappe zak en dat compenseer je hier?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel een beetje waarheid in, mijn ex vrouw zit/zat op Fok en die herkende me niet terug online, ja een beetje ergens vaag maar niet dat zachtaardige lieve kantje waar ze zo van hield.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je gewoon een ruggegraatloze slappe zak en dat compenseer je hier?
We kunnen ze er allemaal wel eens bijroepen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je gewoon een ruggegraatloze slappe zak en dat compenseer je hier?
Zijn we snel klaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ze er allemaal wel eens bijroepen?
volgende week weer 12 toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar nu is het 20 graden, nu moet je je terras buiten gooien en euro's verdienen
Post ze nog hier?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit wel een beetje waarheid in, mijn ex vrouw zit/zat op Fok en die herkende me niet terug online, ja een beetje ergens vaag maar niet dat zachtaardige lieve kantje waar ze zo van hield.
Doe eens?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ze er allemaal wel eens bijroepen?
Dus als je een zachtaardige kant heb ben je een ruggengraatloze slappe zak?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus als je een zachtaardige kant heb ben je een ruggengraatloze slappe zak?
Ja, dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:56 schreef Ama het volgende:
Ik ben in het echt niet veel anders. Lijkt me erg vermoeiend ook om mij anders voor te doen.
Mensen die gewoon zichzelf zijn.quote:
Primaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt die verkeerd afgestelde radar die vrouwen soms kunnen hebben.
Nou ja dat is niet nodig joh, gewoon zijn wie je bentquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik verstop mezelf soms wel echt als ik weet dat mensen op dingen MOETEN reageren of vragen stellen of commentaar hebben of of of
LEAVE ME ALOOOOOOOOOOOOOONE
Dat zeggen meer mensen en vervolgens mn hele uiterlijk afkraken. Of zeggen dat ik shit niet moet doen ondanks dat ik al heb gezegd dat ik het wil doen omdat het míj gelukkig maaktquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dat is niet nodig joh, gewoon zijn wie je bent
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voorzichtig he, die jongen heeft geen ruggengraat
Ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat huwelijk heb ik gemist volgens mij.
quote:
Hmmm, dit ging snel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, eigenlijk een beetje teveel soms
Volgens mij agenda ben ik nu vrijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgens mijn agenda moet ik nu met een klusje bezig zijn.
Jaja snel erin gezet zeker?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij agenda ben ik nu vrij
Oh, hier herken ik mezelf ook wel inquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mijn ex hang ik teveel aan mijn principes.
Tijd voor een welverdiend wossebrooikequote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
aii, daar is ie weerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar had ik vannacht een heel klein beetje last van, maar in principe gaat het wel goed.
Ik mag jouw agenda welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik boeiende materie, had ze daar ook praktische voorbeelden bij?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mijn ex hang ik teveel aan mijn principes.
Als je veel geld over hebt dan geef je dat aan een goed doelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik boeiende materie, had ze daar ook praktische voorbeelden bij?
Mja, ik ben bijvoorbeeld heel stellig over de rol die anderen in mijn leven mogen spelen. Ik accepteerde niet de bemoeienis die haar familie probeerde te hebben met ons leven. Zij vond dat ik daar te rechtlijnig in was.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik boeiende materie, had ze daar ook praktische voorbeelden bij?
Vind mezelf altijd een heel goed doelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je veel geld over hebt dan geef je dat aan een goed doel
Ik geef al best veel weg hoor, meer dan wie dan ook hier, mag ik mezelf dan ook nog eens bedruipen met een van de drukste en meest stressvolle baantjes van Nederland?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op zich klopt dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind mezelf altijd een heel goed doel
Is dat jouw stelling?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shitquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind mezelf altijd een heel goed doel
Ja of niet danquote:
Heb je zin in seizoen twee?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of niet danhou het liever in mn eigen portemonnee dan dat het in de portemonnee van 1 of andere graaier verdwijnt
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zin in seizoen twee?
Mijn nekshit is al lang over en ik voel me een beetje wild.
Oh ja seizoen 2 hč? Die moest episch zijn ofzoquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je zin in seizoen twee?
Mijn nekshit is al lang over en ik voel me een beetje wild.
Jaquote:
Wat ?quote:
Ja johquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja seizoen 2 hč? Die moest episch zijn ofzowho knows
Is dat bemoeienis als in "je moet dingen zus en zo doen" of als in "we helpen je wel even om de tuin te snoeien"quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben bijvoorbeeld heel stellig over de rol die anderen in mijn leven mogen spelen. Ik accepteerde niet de bemoeienis die haar familie probeerde te hebben met ons leven. Zij vond dat ik daar te rechtlijnig in was.
Mja, ik ben niet zo weggeverigquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
Maar die is voor zowel mijzelf als mijn partners best een kwelling. Wanneer heb je te veel geld en hoeveel ga je weggeven? Als rijke Nederlander kun je echt ver gaan met dingen weggeven en dan nog zijn er mensen die veel armer zijn dan jij. Waar ligt die grens
Die 'we helpen je wel even' kan ook een verkapte 'maar het moet eigenlijk zo' zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat bemoeienis als in "je moet dingen zus en zo doen" of als in "we helpen je wel even om de tuin te snoeien"
Lol, not reallyquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen jullie hier nou een beetje Netflixje te spelen samen?
Eigenlijk wel gruwelijk veel zin inquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lopen jullie hier nou een beetje Netflixje te spelen samen?
Alle boompjes gesnoeid in gekke vormenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die 'we helpen je wel even' kan ook een verkapte 'maar het moet eigenlijk zo' zijn
Hehe, ik ook hoor. Maar mijn zekerheden zijn niet zo duur.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo weggeverig![]()
Maar goed, ik ben ook erg van de zekerheid en zo
In het algemeen: ik wil zelf de grenzen kunnen bepalen, natuurlijk samen met mijn partner. Ouders die op eigen houtje beslissen dat ze “wel even komen helpen” met iets, kan ik ook niet zo waarderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat bemoeienis als in "je moet dingen zus en zo doen" of als in "we helpen je wel even om de tuin te snoeien"
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gruwelijk veel zin in
Dat is wel heel fijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alle boompjes gesnoeid in gekke vormen![]()
Mijn ouders zijn heel erg behulpzaam; maar ze begrijpen ook wel dat ik dingen anders zie en hun mening/smaak niet leidend is.
quote:
Er is nog wat afstemming nodig over seizoen 2, zo te zienquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gruwelijk veel zin in
Hahaha, ben ook een tijd niet meer op deze sc geweestquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Er is nog wat afstemming nodig over seizoen 2, zo te zien
Hebben ze ook wel moeten leren; vergt een beetje communicatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn.
Hebben ze dat moeten leren of zijn ze gewoon zo?
Ik leef eigenlijk heel simpel. Maar wel van 1 inkomen. En aangezien ik niet op de zak van anderen wil teren, moet ik op mezelf kunnen terugvallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehe, ik ook hoor. Maar mijn zekerheden zijn niet zo duur.
En hey iedereen heeft zo zn dingen toch, is alleen maar fijn als je van jezelf weet wat jouw bijzonderheden zijn
Op de achtergrond staat de melding "ben je nog aan het kijken" toch weer op de TV.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Er is nog wat afstemming nodig over seizoen 2, zo te zien
Ja was wel leuk toen hč?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de achtergrond staat de melding "ben je nog aan het kijken" toch weer op de TV.
Dat zit er hier ook wel een beetje in, maar dat is eigenlijk ook zo ontstaan omdat ik best wel een tijdje de enige as die een noemenswaardig inkomen had. In mijn huidige relatie is dat weer heel anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik leef eigenlijk heel simpel. Maar wel van 1 inkomen. En aangezien ik niet op de zak van anderen wil teren, moet ik op mezelf kunnen terugvallen.
Ben je zo iemand met een spaarrekening om te sparen en zo goed als nooit uit te geven?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik leef eigenlijk heel simpel. Maar wel van 1 inkomen. En aangezien ik niet op de zak van anderen wil teren, moet ik op mezelf kunnen terugvallen.
Wel 1 van "onze" nummers destijdsquote:
Fijn dat ze er voor open staanquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel moeten leren; vergt een beetje communicatie.
Ja, ze was weer aan het knorren als een helikopterquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mag jouw agenda wel![]()
Tijd om Wattenschijfje te knuffelen!
Ik kan zelf ook goed denken dat ik zuinig moet doen en veel moet sparen 'want ja je weet maar nooit wat er gebeurd'quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zit er hier ook wel een beetje in, maar dat is eigenlijk ook zo ontstaan omdat ik best wel een tijdje de enige as die een noemenswaardig inkomen had. In mijn huidige relatie is dat weer heel anders.
Ik heb ze ook een aantal jaar nauwelijks gezien/gesproken. Maar tegenwoordig is het een stuk beterquote:
Dan moet je geen Bulgaar nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het algemeen: ik wil zelf de grenzen kunnen bepalen, natuurlijk samen met mijn partner. Ouders die op eigen houtje beslissen dat ze “wel even komen helpen” met iets, kan ik ook niet zo waarderen.
Doen cavia's dat bij knuffelen?! Wat snoezig!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze was weer aan het knorren als een helikopter
Kan er nu wel mijn dak van betalenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook goed denken dat ik zuinig moet doen en veel moet sparen 'want ja je weet maar nooit wat er gebeurd'
I'll get over it somedayquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Zelden zo'n mooi verpakte perfecte borsten gezien, sorry dat ik een beetje last had van whisky en mijn rug
Heb je al nieuwe shit om me te laten horen, ja hč?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wel 1 van "onze" nummers destijds
Kijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan er nu wel mijn dak van betalen
Omdat het toen juist niet altijd even lekker ging?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ze ook een aantal jaar nauwelijks gezien/gesproken. Maar tegenwoordig is het een stuk beter
Tegen de stijgende huizenprijzen valt niet tegenop te sparen. Maar ik begrijp wel waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijk!
Maar in mijn geval.. ik huur. Wil wel ooit een huis kopen dus daarvoor sparen is ook geen slecht idee
Ja best welquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe shit om me te laten horen, ja hč?
Because of reasons heb ik vanaf een bepaalde leeftijd best een beschermende opvoeding gekregen; dat trok ik niet zo goed op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat het toen juist niet altijd even lekker ging?
Beschermde opvoeding beste opvoeding. Kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Because of reasons heb ik vanaf een bepaalde leeftijd best een beschermende opvoeding gekregen; dat trok ik niet zo goed op een gegeven moment.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:37 schreef UitStraling het volgende:
Tot in de eeuwigheid en mijn laatste adem verbonden aan Fo en meer dan terecht.
Onze Cherry on the Cake waar iedereen naar opkijktquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beschermde opvoeding beste opvoeding. Kijk maar naar mij
Ja dat zeker !quote:
Jij hebt je gothic-periode gehad tochquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beschermde opvoeding beste opvoeding. Kijk maar naar mij
Mislukte emo eerder.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt je gothic-periode gehad toch
Ik hoor hem.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik vind dit een geweldig nummer, zowel qua tekst als melodie
Ja hč? Heb zometeen nog wat voor je, ff zoekenquote:
Leuk altijd dat je zelf eigenlijk niks hoeft te doen maar wel de hele dag bezig bent.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:44 schreef Karzai het volgende:
duurde toch iets langer dan ik dacht maar hij ligt
ik heb niet veel gedaan hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk altijd dat je zelf eigenlijk niks hoeft te doen maar wel de hele dag bezig bent.
Zo zie je maar weer, het maakt niet uit hoe hoog je een balletjeopgooit, uiteindelijk rolt het altijd weer naar het putje van de maatschappij, dat KSC heetquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze Cherry on the Cake waar iedereen naar opkijkt
Oh die was ik alweer bijna vergeten!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ooit nog een keer geil voor me danst.
quote:Parijs kent Kiev ereburgerschap toe
Lekker ouderwets, traag en zwaar ja, me like.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
@:UitStraling , op 14:35, 3e nummer van dit album dus.
Ik zie mezelf in een zwierige jurk op dit nummer de wals doen, rondjes maken door een gigantische barok balzaalquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ouderwets, traag en zwaar ja, me like.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf in een zwierige jurk op dit nummer de wals doen, rondjes maken door een gigantische barok balzaal
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Gvd wel zin om je slipje opzij te schuiven Fo
Mooi kleurtjequote:
herkenbaar dat laatstequote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegen de stijgende huizenprijzen valt niet tegenop te sparen. Maar ik begrijp wel waar je vandaan komt.
Vind het soms ook wel grappig om te zien dat ik bepaalde uitgaves heel overwogen doe; en andere uitgaves zomaar ineens kan doen. Ten tijde van Corona kocht ik voor x euro ineens dingen om muziek te maken zonder er al teveel over na te denken. Als ik een nieuwe broek wil kopen dan ga ik voor een fractie van dat geld ineens nadenken.
quote:
Deze klopt wel precies hč?quote:
Ja vind ik welquote:
Mijn kaboutermutsje niet iigquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Sorry neger en daar ben je niet van maar deze man liet het kaboutermutsje echt wel gillen denk je niet?
Klinkt als Fo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
"And we were never made for love our souls are far too old
But loneliness needs company and a lost dog needs a home
So you will be the fire and I will be the coal
Baby we can burn out of control"
Wat gaat er mis?quote:
quote:
Beetje nostalgie hčquote:
Het was wel minder dan ik dacht. Maar heb ook niet heel veel honger dat scheelt.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:49 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen aan de friet/patat vanavond?
Nee het was zeker niet niks, beetje een whirlwind dingetjequote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, het was niet niks toch of zo?
Je kwam best diep.
Ja dat idee heb ik ook steedsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Waarom denk ik steeds dat het woensdag is?
Scottish nuclear blast.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee het was zeker niet niks, beetje een whirlwind dingetje![]()
Ja de Russen zijn er niks bijquote:
Maar mijn brein is groter dan de jouwe... probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we samen Poetin dood gaan maken? Ik het brein jij de spieren?
Heb je ooit een IQ test gehad?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar mijn brein is groter dan de jouwe... probleem.
Ja lang geleden, maar hecht daar bar weinig waarde aan eigenlijk.quote:
Ik welquote:
Wat ben jij onwijs klef zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
na een dag als vandaag is thuiskomen gewoon lekker... zeker als vlindertje straks binnen fladdert
rawr
Had je hoger ingeschat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik welbeetje gemiddeld wel, 120
Ja ik ook, was best teleurgesteldquote:
Ik krijg nu zin in kaasvlindersquote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
na een dag als vandaag is thuiskomen gewoon lekker... zeker als vlindertje straks binnen fladdert
rawr
Vindt ze lief en klef tegelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:00 schreef Ama het volgende:
Lach mijn vriend echt recht in zijn gezicht uit als hij dingen zegt als vlindertje enz.
Vind EQ belangrijkerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, mensen die moeten schermen met hoge IQ-testresultaten zijn bijzonder sneu.
Ik zou het vreselijk vinden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vindt ze lief en klef tegelijk
wacht maarquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg nu zin in kaasvlinders
Die met hele lage zijn lekker af, beetje verzorgd worden, beetje aangepast werk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, mensen die moeten schermen met hoge IQ-testresultaten zijn bijzonder sneu.
Is die Drentse nuchterheid en zo...quote:
Dat kan ik wel meer waarderen ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is die Drentse nuchterheid en zo...
Daar is het ws meer "Zak jou 's op die bek plakk'n, moi eem?"
Vier uurtjes per dag "werken"quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die met hele lage zijn lekker af, beetje verzorgd worden, beetje aangepast werk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is die Drentse nuchterheid en zo...
Daar is het ws meer "Zak jou 's op die bek plakk'n, moi eem?"
^quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die met hele lage zijn lekker af, beetje verzorgd worden, beetje aangepast werk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm goed punt.. sta ik nu te behangen?
Ik maakte een grapje.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
^
En dan hebben we nog het type mens dat zichzelf bijzonder intelligent, knap en doelmatig acht, en een soort psychopathische neiging tot het affikken van anderen in zich heeft, al dan niet als soort copingmechanisme voor juist het gebrek aan eerder genoemde zaken of een enorme onzekerheid daaromtrent.
En je hebt mannen die zich aangetrokken voelen tot extreem domme vrouwen en dat heeft wat viezigs.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
^
En dan hebben we nog het type mens dat zichzelf bijzonder intelligent, knap en doelmatig acht, en een soort psychopathische neiging tot het affikken van anderen in zich heeft, al dan niet als soort copingmechanisme voor juist het gebrek aan eerder genoemde zaken of een enorme onzekerheid daaromtrent.
week erna gewoon -10 en we hebben feestquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:06 schreef Ama het volgende:
Hoezo is het over een week ineens weer 7 graden. Wat zijn dit voor geintjes?
Maart roert zijn staartquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:06 schreef Ama het volgende:
Hoezo is het over een week ineens weer 7 graden. Wat zijn dit voor geintjes?
Witte Paasdagenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
week erna gewoon -10 en we hebben feest
Beetje sneu is dat ook wel gewoonquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je hebt mannen die zich aangetrokken voelen tot extreem domme vrouwen en dat heeft wat viezigs.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:07 schreef mschol het volgende:
[..]
week erna gewoon -10 en we hebben feest
Ik ben het hier niet mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht maar tot april, die doet wat hij wil.
Easy catch for ugly men?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje sneu is dat ook wel gewoon
klopboormachine met voor beton geschikte borenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voorn boormachine heb je dan?
Ugly and rich waarschijnlijkquote:
Ja, dit is een beetje wat ik bedoelde. Beetje plagen, beetje dollen... leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je hebt mannen die zich aangetrokken voelen tot extreem domme vrouwen en dat heeft wat viezigs.
terugkrabbelserpentquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Van die mensen die iets zullen gaan regelen. Het ze niet lukt en dan ineens gaan doen alsof ze dat nooit bedacht hadden
https://www.parool.nl/kun(...)r-te-horen~b156a4b8/quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Van die mensen die iets zullen gaan regelen. Het ze niet lukt en dan ineens gaan doen alsof ze dat nooit bedacht hadden
SDS+ als je een machine hebt van minstens 2J dan is het als een mes door de boter.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
klopboormachine met voor beton geschikte boren
Jij bent de griezel, niet ik, draai het even niet om aub.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dit is een beetje wat ik bedoelde. Beetje plagen, beetje dollen... leuk.
Dit is echter dan weer een uiting die ik enkel onder vilein, puur op de man, en randje psychopathisch schaar. Niets lolligs aan, maar puur gericht op het naar beneden halen en vernederen van mensen; niet op basis van bepaalde standpunten o.i.d., nee, echt vieze, gemene uitspraken bedoeld om met de waardigheid van mensen te sollen.
Is een vrij onhebbelijk trekje van je. NHF verder.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even geen zin in shit-talkers.
jammerdepammer, die heb ik niet, ook niet de centen voorquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
SDS+ als je een machine hebt van minstens 2J dan is het als een mes door de boter.
Is goed US.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent de griezel, niet ik, draai het even niet om aub.
Oh je hebt echt zo’n glad klopboortje die heel veel lawaai maakt en niet echt klopt. Ja dan verbrand je steeds boortjes en kom je geen zak verderquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
jammerdepammer, die heb ik niet, ook niet de centen voor
FLIKKER DAN OOK MAAR OP MET JE FRIETJE BABI PANGANG ALS JULLIE STEEDS DICHT ZIJN ALS IK HET WIL HALEN.quote:Vandaag
Afhaaltijden: (Gesloten)
Bezorgtijden: (Gesloten)
Klinkt wel lekker, ik wil dat ook.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FLIKKER DAN OOK MAAR OP MET JE FRIETJE BABI PANGANG ALS JULLIE STEEDS DICHT ZIJN ALS IK HET WIL HALEN.
OF ALS IK HET STEEDS WIL HALEN ALS JULLIE DICHT ZIJN.
Blijkbaar eet ik altijd friet op dinsdag want dat is de enige dag dat ze dicht zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar eet ik altijd friet op dinsdag want dat is de enige dag dat ze dicht zijn.
Oh ja kut weer vergeten kibbeling te halenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar eet ik altijd friet op dinsdag want dat is de enige dag dat ze dicht zijn.
Neequote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben je zo iemand met een spaarrekening om te sparen en zo goed als nooit uit te geven?
Das kerkelijk. De dinsdag.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga k terug kijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/kun(...)r-te-horen~b156a4b8/
Nu/Net een item bij 1vandaag
Dat heb ik na zwemmen altijd, zo enorm de vreetziekte.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net klaar met sporten. Staan we met 3 van de 8 nu frietjes te halen.
Nee dinsdag winkels dicht.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dinsdag patatdag?
Dacht dat het kerkelijk was om na een begrafenis patat te eten.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd, de vreetziekte.
Heb dit voor en na het zwemmen, ook zonder zwemmen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik na zwemmen altijd, zo enorm de vreetziekte.
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb dit voor en na het zwemmen, ook zonder zwemmen.
Die pissen dan in die bidon?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet vooral altijd plassen na het zwemmen. En dan hebben die interessantdoenerige zwembriltypes vaak een bidon op de rand van het bad staan
Gatverquote:
Als ik een beetje doorzwem wil ik ook wat drinken tussendoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet vooral altijd plassen na het zwemmen. En dan hebben die interessantdoenerige zwembriltypes vaak een bidon op de rand van het bad staan
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een beetje doorzwem wil ik ook wat drinken tussendoor.
Heeft de verschrikkelijke mod Ama weer achter hem aan gezeten?quote:
Dat is alleen met Kluun.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft de verschrikkelijke mod Ama weer achter hem aan gezeten?
Ik moet altijd zo lachen om die kerels die de hele sportwinkel hebben leeggekocht: strakke speedo, hippe bril, badmuts, nog wat andere zwemattributen. Staan zich tien minuten op de kant voor te bereiden om die hele kermis aan te trekken. Nog een beetje rekken en strekken. Sporthorloge instellen. Zorgvuldig een baan kiezen met gelijkgestemde atleten. En dan blijkt dat ze er helemaal niks van kunnen en zelfs ik met mijn schoolslag sneller ben.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen zwembril. Wel snelle zwembroek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |