SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPVakman pur sang
Ja mijne ook, zitten altijd meteen goed, niks eerst inlopen enzo.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 07:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lowa, Poah, das mien merk
En goedemorgen
Ik zit me wel af te vragen welke jas ik zo op de fiets zal aantrekken zodat ik niet verkleumd of doorweekt aankom.quote:
Doorweekt? Regent daar?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit me wel af te vragen welke jas ik zo op de fiets zal aantrekken zodat ik niet verkleumd of doorweekt aankom.
Voorraadproblemen beginnen er met alles te komen lijkt het wel, ik kan aan sommige shit ook moeilijker komen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja mijne ook, zitten altijd meteen goed, niks eerst inlopen enzo.
Er is alleen een probleem met de voorraad ervan overal, heb een beetje meh kleur maar in het najaar komen ze weer binnen dus alvast zwarte besteld
Ik heb nog wel winterjas aan maar doe hem dan 's middags open en als echt te warm is gooi ik hem voor in mijn krat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit me wel af te vragen welke jas ik zo op de fiets zal aantrekken zodat ik niet verkleumd of doorweekt aankom.
M'n winterjas heb ik al twee weken niet aan.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog wel winterjas aan maar doe hem dan 's middags open en als echt te warm is gooi ik hem voor in mijn krat.
quote:
Ah ja dat ken ikquote:
Ik wel maar ik ben ook een echte koukleum.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n winterjas heb ik al twee weken niet aan.
Jezuuuus wat slecht.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef Haags het volgende:
Ik zit ook liever in de voorkant maar toch vier ik mijn verjaardag achterin mei.
@:werelgozer
Mwah, vrijdag en zaterdag lekker zonder jas gefietst overdag hoor.quote:
Je kont verstoppenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:56 schreef Flory het volgende:
[..]
[..]
Ah ja dat ken ik![]()
Op het moment meestal dun jasje mee, wat ik rond mijn middel kan binden.
Inderdaad, ik twijfel dus nergens meer lang, meteen maar bestellenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorraadproblemen beginnen er met alles te komen lijkt het wel, ik kan aan sommige shit ook moeilijker komen de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |