Dus de komende 10 jaar veel werken?quote:
Met mij gaat het op zich prima, flinke verkoudheid nog. Met mijn zoon ging het wat minder, 41.8 graden koorts, 3 dagen lang. Ik was in alle staten. Maar dat gaat ook weer beter.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:20 schreef DerRabbit het volgende:
@:B00ster gaat het weer een beetje beter met je?
De meeste vivaatjes zijn nog altijd moe van de het heftige feestgedruis van afgelopen nacht na de overtuigende overwinning van Ferrari?quote:
Zo das hoog, hoe oud is hij?quote:Op maandag 21 maart 2022 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Met mij gaat het op zich prima, flinke verkoudheid nog. Met mijn zoon ging het wat minder, 41.8 graden koorts, 3 dagen lang. Ik was in alle staten. Maar dat gaat ook weer beter.
Ai, ik hoop dat hij er snel weer bovenop is!quote:Op maandag 21 maart 2022 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Met mij gaat het op zich prima, flinke verkoudheid nog. Met mijn zoon ging het wat minder, 41.8 graden koorts, 3 dagen lang. Ik was in alle staten. Maar dat gaat ook weer beter.
Ja dat kun je wel zeggen, hij heeft al nooit koorts en het hoogste ooit hiervoor was 39 graden. Hij is 8, over 2 weken wordt hij 9.quote:
Er gaat iets rond, wat met name kinderen treft op een of andere manier. De halve school van mijn zoon ligt plat momenteel. Het is geen Corona. Het lijkt wel of de griep even een inhaalslag doet.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ai, ik hoop dat hij er snel weer bovenop is!
Ik heb nog niet echt het idee dat ik koorst heb. Ook nog niet gemeten maar begin het wel koud te krijgen. Dat kan ook komen omdat de verwarming niet aan is geweest vandaag en nog steeds twee ramen tegen elkaar open staan.
En ik veroorzaak wel vaker kippenvel bij mensen hoor, niet meteen in paniek rakenquote:Op maandag 21 maart 2022 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt het idee dat ik koorst heb. Ook nog niet gemeten maar begin het wel koud te krijgen. Dat kan ook komen omdat de verwarming niet aan is geweest vandaag en nog steeds twee ramen tegen elkaar open staan.
Arm menneke, gelukkig gaat het beterquote:Op maandag 21 maart 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen, hij heeft al nooit koorts en het hoogste ooit hiervoor was 39 graden. Hij is 8, over 2 weken wordt hij 9.
Zou eerder raar zijn als je het in die omstandigheden warm had nuquote:Op maandag 21 maart 2022 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft echt een week geduurd. 4 dagen niet aanspreekbaar geweest, niet gegeten (wel gedronken gelukkig). Heeft voor de zekerheid antibiotica gehad, ook voor het eerst. Maar hij is nu alweer half het mannetje. Hoest alleen nog enorm. De koorts is gelukkig al 3 dagen weg.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:35 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Arm menneke, gelukkig gaat het beter
Thanks.ik loop je steeds mis.quote:
Ah, nog altijd bagger voor hemquote:Op maandag 21 maart 2022 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er gaat iets rond, wat met name kinderen treft op een of andere manier. De halve school van mijn zoon ligt plat momenteel. Het is geen Corona. Het lijkt wel of de griep even een inhaalslag doet.
Zo maar lekker warm tegen muis aankruipen en serie kijken in bedquote:Op maandag 21 maart 2022 23:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zou eerder raar zijn als je het in die omstandigheden warm had nu
Herkenbaar hoor, wij lopen hier ook nog te klungelen. Vooral moe en lamlendig. Maar voor kinderen vind ik het altijd zo vervelend, lastig uit te leggen waarom ze niet kunnen spelen enzoquote:Op maandag 21 maart 2022 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er gaat iets rond, wat met name kinderen treft op een of andere manier. De halve school van mijn zoon ligt plat momenteel. Het is geen Corona. Het lijkt wel of de griep even een inhaalslag doet.
Hoefde hij met zo'n hoge koorts niet naar het ziekenhuis dan ?quote:Op maandag 21 maart 2022 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou exact. En ik heb er eentje die (gelukkig!) echt nooit ziek is. Ja verkoudheidje hier en daar. Maar dit keer was echt heel heftig. Hij zei ook 'ik dacht altijd dat verkouden ziek was, maar nu weet ik het echt'. En je kunt niets he, dat is het ergste.quote:Op maandag 21 maart 2022 23:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor, wij lopen hier ook nog te klungelen. Vooral moe en lamlendig. Maar voor kinderen vind ik het altijd zo vervelend, lastig uit te leggen waarom ze niet kunnen spelen enzo
Now you're talkingquote:Op maandag 21 maart 2022 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo maar lekker warm tegen muis aankruipen en serie kijken in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |