Ik was heel druk deze week. N.a.v. deze opmerking ben ik even bij gaan lezen. Ik had dat dus nog gemist allemaal. Het is heel erg van de zotte en overduidelijk laten ze hun oren hangen naar bepaalde vloggers. Echt heel vervelend en raar.quote:
Kan me er alleen maar bij aansluiten. Ik irriteer me dood en toch blijven kijken...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:06 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, het is een soort zelfkastijding, ik blijf toch kijken. Ze maakt zulke vreemde keuzes soms, totaal anders dan hoe ik dat zou doen.
Maarja, elke dag is zoj beetje hetzelfde met 'Lot is wakker' planner laren zien, kids in bakfiets, koffie, huishoudelijke taak van de dag, uurtje rust, naar groenrijk/blijdorp/markt/andere gesponsorde meuk laten zien, tablettijd, kids in stapelbed laten zien om te gaan slapen en dan aan de wijn met Maarten..
En dat heeft 60000 volgers, nog best knap.
Wat ik niet goed begrijp: worden jullie daar weggejaagd omdat de mods die vloggers adoreren? Kennen ze hen? Zitten die vloggers er zelf misschien?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 07:00 schreef June. het volgende:
[..]
Hint: het is geen adoratietopic van enkele familievloggers
Ja, Annemarie wordt hier besproken als AM. Ze heeft soms meer dan 100 stories op een dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat ik niet goed begrijp: worden jullie daar weggejaagd omdat de mods die vloggers adoreren? Kennen ze hen? Zitten die vloggers er zelf misschien?
Ik heb zelf geen Instagramaccount en kan niks zien tenzij iemand screenshots maakt (heel welkom overigens), dus de wereld van vloggers gaat aan me voorbij. Maar als ik het goed begrijp is kinderfeestjesagnost Annemarie uit het vorige seizoen van Waar doen ze het van? er een. Ik kan me voorstellen dat je je kunt laven aan haar feed met idioterieën.
Haha, wat een wereld. Je hebben en houden op social media (en soms zelfs de tv) gooien en dan verbolgen zijn over negatieve reacties. Waarom stoppen die mensen niet eerst eens om hun kinderen hieraan bloot te stellen? Oh wacht, die vormen hun beoogde verdienmodel.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, Annemarie wordt hier besproken als AM. Ze heeft soms meer dan 100 stories op een dag.
Het topic daar is net als hier en net als andere topics over bekendheden. Waar ging het mis? Vloggers plaatsten op hun Insta screenshots en linkjes naar het V forum. Uiteraard alleen op de momenten dat er kritiek was. Hordes fans (en vloggers en hun familie) maakten accounts aan om ruzies uit te lokken. Ik gok met als doel om het topic gesloten te krijgen.
De vaste mee schrijvers reguleerden het topic heel goed. Er mocht veel, maar geen commentaar op het uiterlijk van de kinderen en nog wat ongeschreven regels. Gebeurde dat wel, dan werd je teruggefloten. Maarja, dus wel kritiek op heel veel andere dingen. Bij de laatste escalatie waren er weer een paar forummers (vloggers, familie, fans???) die zaten te stoken en prikken (en ook grove dingen zeggen over de vloggers) waardoor het voor de zoveelste keer uit de hand liep. De vaste schrijvers hebben toen ook zitten rapporteren om dat onkruid uit het topic te houden met als resultaat dat het topic ineens een hele rits regels kreeg en alles onder een vergrootglas kwam. Ineens zaten de vaste schrijvers op het strafbankje en met de stokers gebeurde niks.
Alleen blijft nu een goede reactie/maatregel van de mods daar uit. Hebben zij contact met de vloggers? We weten het niet. Maar feit is dat het topic nu onder het vergrootglas ligt met allemaal debiele regels die voor de rest van het forum niet gelden, ofzo.
Jezus wat een verhaal, ik weet het soms zelf ook niet meer.![]()
Dank voor uitleg! 😊quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, Annemarie wordt hier besproken als AM. Ze heeft soms meer dan 100 stories op een dag.
Het topic daar is net als hier en net als andere topics over bekendheden. Waar ging het mis? Vloggers plaatsten op hun Insta screenshots en linkjes naar het V forum. Uiteraard alleen op de momenten dat er kritiek was. Hordes fans (en vloggers en hun familie) maakten accounts aan om ruzies uit te lokken. Ik gok met als doel om het topic gesloten te krijgen.
De vaste mee schrijvers reguleerden het topic heel goed. Er mocht veel, maar geen commentaar op het uiterlijk van de kinderen en nog wat ongeschreven regels. Gebeurde dat wel, dan werd je teruggefloten. Maarja, dus wel kritiek op heel veel andere dingen. Bij de laatste escalatie waren er weer een paar forummers (vloggers, familie, fans???) die zaten te stoken en prikken (en ook grove dingen zeggen over de vloggers) waardoor het voor de zoveelste keer uit de hand liep. De vaste schrijvers hebben toen ook zitten rapporteren om dat onkruid uit het topic te houden met als resultaat dat het topic ineens een hele rits regels kreeg en alles onder een vergrootglas kwam. Ineens zaten de vaste schrijvers op het strafbankje en met de stokers gebeurde niks.
Alleen blijft nu een goede reactie/maatregel van de mods daar uit. Hebben zij contact met de vloggers? We weten het niet. Maar feit is dat het topic nu onder het vergrootglas ligt met allemaal debiele regels die voor de rest van het forum niet gelden, ofzo.
Jezus wat een verhaal, ik weet het soms zelf ook niet meer.![]()
Als we het hebben over Wendy, dan bedoelen we Wendy Wylenzek.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dank voor uitleg! 😊
Ik heb AM gaan volgen na ‘waar doen ze het van’ omdat ik haar kids leuk vond. Vind het een zeer onaangenaam mens die haar gezin runt als een drilsergeant en veel te veel laat zien. En ik verbaas me over de hoeveelheid suiker die ze daar per dag wegwerken! 😱
Kijk af en toe nog, want kids 😍, maar je mist inderdaad niks als je paar dagen overslaat.
Hebben jullie namen van familievloggers die we ook moeten volgen? Kunnen we meekletsen. 😊
Oef, ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef Nexpreszo het volgende:
En moeten we het ook nog over familie Schelvis hebben?
De armoedekapsels?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef Nexpreszo het volgende:
En moeten we het ook nog over familie Schelvis hebben?
Naast de al genoemde vloggers volg ik ook Drielingmoeder Sientje. Droge humor heeft zij en die meiden zijn zo schattig.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dank voor uitleg! 😊
Ik heb AM gaan volgen na ‘waar doen ze het van’ omdat ik haar kids leuk vond. Vind het een zeer onaangenaam mens die haar gezin runt als een drilsergeant en veel te veel laat zien. En ik verbaas me over de hoeveelheid suiker die ze daar per dag wegwerken! 😱
Kijk af en toe nog, want kids 😍, maar je mist inderdaad niks als je paar dagen overslaat.
Hebben jullie namen van familievloggers die we ook moeten volgen? Kunnen we meekletsen. 😊
Ugh. Die trek ik nou helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Naast de al genoemde vloggers volg ik ook Drielingmoeder Sientje. Droge humor heeft zij en die meiden zijn zo schattig.
Het oogt allemaal armoedig. Het eten. De inrichting vh huis. De aankleding. en dan wel 10.000 pm binnenhalen. Ik doe iets verkeerd. Al hoef ik echt niet te ruilen.quote:
Ja eens. En aan de namen kan ik ook niet wennen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:52 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Het oogt allemaal armoedig. Het eten. De inrichting vh huis. De aankleding. en dan wel 10.000 pm binnenhalen. Ik doe iets verkeerd. Al hoef ik echt niet te ruilen.
Zoveel schermen kan ik niet betalen
Ja,dat zijn de inkomsten volgens moeder. Zie jij het eraan af?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:59 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ja eens. En aan de namen kan ik ook niet wennen.
10.000 pm? Aan geld? Of wat bedoel je.
Serieus? Wat doen ze dan in godsnaam met dat geld?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:38 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ja,dat zijn de inkomsten volgens moeder. Zie jij het eraan af?
Ja het komt nogal smakeloos over allemaal. Ben ook wel benieuwd wat ze, met hun inkomen, zelf gedoneerd heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef praadje het volgende:
Spoort die Tamara Schelvis wel. Haar nicht is onlangs na 2 dagen dood gevonden in haar huis. Een hartstilstand. Haar zoontje van 4 heeft 2 dagen naast haar gezeten.
Nu plaatst ze een foto van HvN en schrijft daarbij dat haar nicht zich rot gelachen zou hebben om al die aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |