Daar ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:35 schreef Brokkel het volgende:
Vinden jullie het echt oké en normaal dat ze zichzelf zo overstuur op de socials zet?
Wat doen jullie als je overstuur bent? Al huilend een story plaatsen?
Nee maar ik verbaas me wel over meer dingen, daarom kijk ik er nog naarquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:35 schreef Brokkel het volgende:
Vinden jullie het echt oké en normaal dat ze zichzelf zo overstuur op de socials zet?
Ik snap dat ze enorm geschrokken is. En nee, niet normaal. Stel dat vriendinnen vd knd meekijken, niet ok.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:35 schreef Brokkel het volgende:
Hehe. En dit.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:43 schreef June. het volgende:
[..]
Nee maar ik verbaas me wel over meer dingen, daarom kijk ik er nog naar
Ja, iedereen krijgt hammen in zo'n pak.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:49 schreef June. het volgende:
En ligt het aan mij of accentueert dat spijkerpak de 'hammen' van AM alleen maar?
Zeg maar gerust 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:59 schreef Roselyn het volgende:
Dat spijkerpak had ze 10 jaar geleden al de deur uit moeten doen.
Ik heb heel lang moeten nadenken over dat "inclusief rijst", maar het kwartje is gevallenquote:Op donderdag 24 maart 2022 16:33 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Zeg maar gerust 20 jaar geleden.
Ik heb hier trouwens ook maar een account aangemaakt inclusief rijst, want als ik de reacties van de mods zo lees zitten ze alleen bovenop het familievlog op viva topic en mag over bijv bn’ers alles maar gezegd worden. Over censuur gesproken.
Ja, die zijn zelf heilig. Ik zal eens een weekje alles gaan staffen wat er niet mag. Ben benieuwd hoe grappig ze dat vinden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef Roselyn het volgende:
En de hard core forummers zeggen dat we maar ergens besloten moeten gaan praten?
Natuurlijk.
ja alleen Sushi was hier al bezet hahaquote:Op donderdag 24 maart 2022 18:02 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik heb heel lang moeten nadenken over dat "inclusief rijst", maar het kwartje is gevallen
echt wel dat ze gewoon gedoe hebben met de vloggers. Ik vind het een hele bijzondere gang van zaken....quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:59 schreef Roselyn het volgende:
En de hard core forummers zeggen dat we maar ergens besloten moeten gaan praten?
Natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |