Nee joh! Als je in deel 1 gereageerd hebt, komt deze nieuwe automagisch in je 'mijn actieve topics' terecht.quote:
Fijn deze uitleg, ik ben er ook nog niet helemaal uit met dit forum hihi, dank jequote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee joh! Als je in deel 1 gereageerd hebt, komt deze nieuwe automagisch in je 'mijn actieve topics' terecht.
Bij pagina 13 komt er een slotje op en zo ga je door.
Ik denk het ook wel. Waarom zou ze anders vrij direct een topic ban krijgen?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef Snaky het volgende:
Nou ik ben nog steeds in shock. Ik weet echt zeker dat Sanne ook W is.
Natuurlijk is ze dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef Snaky het volgende:
Nou ik ben nog steeds in shock. Ik weet echt zeker dat Sanne ook W is.
Onderaan de gesloten versie kan je ook op het pijltje naar rechts >>> klikken om naar het nieuwe topic in de reeks te gaan!quote:
Ik blijf dat toch zo sneu vinden he.quote:
Vanwege de stemming makerij zou misschien nog kunnen. Ze hakte echt overal op in.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef Roselyn het volgende:
Joh, de mods willen het gewoon niet toegeven. Omdat ze bleven beweren dat er geen vlogger onder ons was.
Er is nl geen andere reden haar een topicban te geven.
Een ene Kevin heeft ook een topicban op Viva en die heeft 1c een flauwe opmerking gemaakt. Dus hoeft niet per sequote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:20 schreef Roselyn het volgende:
Joh, de mods willen het gewoon niet toegeven. Omdat ze bleven beweren dat er geen vlogger onder ons was.
Er is nl geen andere reden haar een topicban te geven.
Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Onderaan de gesloten versie kan je ook op het pijltje naar rechts >>> klikken om naar het nieuwe topic in de reeks te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |