quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:05 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja sommig gedrag is nu eenmaal charmant voor een vrouw en minder voor een man en andersom is dat natuurlijk ook zo. Ik kan me als vrouw voorstellen dat het een beetje vreemd is als de man met zijn haar speelt of tijdens het flirten en als man zou het voor mij dan weer vreemd zijn als de vrouw voorop gaat en mijn hand vastpakt als we een stijl stukje naar onder lopen. Boeiend.
Die discussie is een tijd geleden al hier in het topic gevoerd. Tenminste, ik dacht dat het dit topic was. Als ik jou UITNODIG, dan is het raar als ik dan vervolgens tegen je zeg 'ik krijg 50% van je'.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:34 schreef Leandra het volgende:
Dus je vraagt iemand mee uit en dan moet die ander minstens zijn/haar helft betalen?
Iemand waarmee je niet regelmatig op vriendschappelijke basis al omgaat of zit te borrelen?
Dat is toch raar als je iemand uitnodigt?
Ik had het na pagina 1 opgegeven om verder bij te lezenquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die discussie is een tijd geleden al hier in het topic gevoerd. Tenminste, ik dacht dat het dit topic was. Als ik jou UITNODIG, dan is het raar als ik dan vervolgens tegen je zeg 'ik krijg 50% van je'.
Snap ikquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het na pagina 1 opgegeven om verder bij te lezen
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:05 schreef Intint het volgende:
[..]
Tja sommig gedrag is nu eenmaal charmant voor een vrouw en minder voor een man en andersom is dat natuurlijk ook zo. Ik kan me als vrouw voorstellen dat het een beetje vreemd is als de man met zijn haar speelt of tijdens het flirten en als man zou het voor mij dan weer vreemd zijn als de vrouw voorop gaat en mijn hand vastpakt als we een stijl stukje naar onder lopen. Boeiend.
Die snap ik wel, ja. Misschien zou het beter zijn om voorafgaand aan de date te bespreken hoe je het financieel voor je ziet. Zelf ben ik wel zo'n lompe lul die dat zou doen want ik hecht méér waarde aan duidelijkheid en recht voor z'n raap zijn, dan aan achterhaalde ideeën van romantiek waar je het lekker voor elkaar gaat invullen en er uiteindelijk teleurgesteld uitkomt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die discussie is een tijd geleden al hier in het topic gevoerd. Tenminste, ik dacht dat het dit topic was. Als ik jou UITNODIG, dan is het raar als ik dan vervolgens tegen je zeg 'ik krijg 50% van je'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |