abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204487428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:05 schreef Intint het volgende:

[..]
Tja sommig gedrag is nu eenmaal charmant voor een vrouw en minder voor een man en andersom is dat natuurlijk ook zo. Ik kan me als vrouw voorstellen dat het een beetje vreemd is als de man met zijn haar speelt of tijdens het flirten en als man zou het voor mij dan weer vreemd zijn als de vrouw voorop gaat en mijn hand vastpakt als we een stijl stukje naar onder lopen. Boeiend.

pi_204572709
Ik deelde de rekening bij de eerste date met mijn partner. Hij wilde graag betalen, maar ik wilde perse delen. Ik wist toen namelijk niet zeker of ik een tweede date wilde :P

Bij de 2e date die uiteindelijk toch kwam, mocht hij wel volledig betalen.

Ik vind het niet zo netjes om 'misbruik' te maken van mannen. Als je al weet dat er geen vervolg komt, deel je gewoon de rekening lijkt mij.

Ik ken een aantal vrouwen die puur met mannen uitgaan, zodat ze getrakteerd worden op drankjes, eten en activiteiten. Dat vind ik echt niet kunnen. En vind het ook dom dat die mannen dan blijven betalen voor die vrouwen.
pi_204574213
Hangt een beetje van de situatie af, vaak delen we gewoon de kosten,
Maar ik zou ook nooit met een eerste date uit eten gaan, dan vind ik meer iets voor als je iemand al wat beter kent.
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:34:55 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204574786
Dus je vraagt iemand mee uit en dan moet die ander minstens zijn/haar helft betalen?

Iemand waarmee je niet regelmatig op vriendschappelijke basis al omgaat of zit te borrelen?

Dat is toch raar als je iemand uitnodigt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 10:55:30 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_204575064
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:34 schreef Leandra het volgende:
Dus je vraagt iemand mee uit en dan moet die ander minstens zijn/haar helft betalen?

Iemand waarmee je niet regelmatig op vriendschappelijke basis al omgaat of zit te borrelen?

Dat is toch raar als je iemand uitnodigt?
Die discussie is een tijd geleden al hier in het topic gevoerd. Tenminste, ik dacht dat het dit topic was. Als ik jou UITNODIG, dan is het raar als ik dan vervolgens tegen je zeg 'ik krijg 50% van je'.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:56:35 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204575072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die discussie is een tijd geleden al hier in het topic gevoerd. Tenminste, ik dacht dat het dit topic was. Als ik jou UITNODIG, dan is het raar als ik dan vervolgens tegen je zeg 'ik krijg 50% van je'.
Ik had het na pagina 1 opgegeven om verder bij te lezen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:30:22 #209
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_204576954
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik had het na pagina 1 opgegeven om verder bij te lezen :@
Snap ik :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204579606
Ik vind het bijzonder achterhaald dat een man zou moeten betalen voor de date. Doe ff normaal, overal je #gelijkheid rondgooien maar dan wel verwachten dat hij betaald (ja, ik ben voor het gemak even aan het generaliseren)? Je hebt toch ook nog zoiets als je trots?
Als geld een probleem is, dan bedenk je wat je voor jezelf zou kunnen betalen en stel je dat voor als eerste date. En als je het leuk vindt om voor de eerste date te betalen, man of vrouw, dan kun je dat altijd voorstellen. Maar dat de man dat zou moeten doen omdat het zo heurt, vind ik persoonlijk echt enorm achterhaald.

En nee, ik heb geen kort, pittig kapsel! :D
pi_204579618
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:05 schreef Intint het volgende:

[..]
Tja sommig gedrag is nu eenmaal charmant voor een vrouw en minder voor een man en andersom is dat natuurlijk ook zo. Ik kan me als vrouw voorstellen dat het een beetje vreemd is als de man met zijn haar speelt of tijdens het flirten en als man zou het voor mij dan weer vreemd zijn als de vrouw voorop gaat en mijn hand vastpakt als we een stijl stukje naar onder lopen. Boeiend.
:')
pi_204579641
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Die snap ik wel, ja. Misschien zou het beter zijn om voorafgaand aan de date te bespreken hoe je het financieel voor je ziet. Zelf ben ik wel zo'n lompe lul die dat zou doen want ik hecht méér waarde aan duidelijkheid en recht voor z'n raap zijn, dan aan achterhaalde ideeën van romantiek waar je het lekker voor elkaar gaat invullen en er uiteindelijk teleurgesteld uitkomt.
pi_204580523
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:18 schreef MohMi het volgende:

[..]
:')
Oeps, je bent per ongeluk je argument vergeten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')