Groene asperges met kabeljauw.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Zonder plakjes kaas @:AFCNiels
Oh dat wist ik niet daar heb je het nooit over namelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ik die Woodle zooi interessant vind.
Andijvie gehaktbal.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Curryquote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Avg.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip, champions, ui, mango chutney, gepelde tomaten, kokosmelk, een kaneelstokje, lourierbladen en kruidnagels.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lourierquote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, champions, ui, mango chutney, gepelde tomaten, kokosmelk, een kaneelstokje, lourierbladen en kruidnagels.
En dat gooi ik dan allemaal door elkaar heen
Beter? @:maxi-mus
Hemels voer, echt waar. Ik neem aan laurierbladen en champignons?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, champions, ui, mango chutney, gepelde tomaten, kokosmelk, een kaneelstokje, lourierbladen en kruidnagels.
Dat het mag smaken.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef GGMM het volgende:
Oh en de kerriepoeder bijna vergeten
Die ook natuurlijk.
Lourierquote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zijn lourierbladeren?quote:Op maandag 21 maart 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godsamme, helemaal over "champions" heen gelezenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hemels voer, echt waar. Ik neem aan laurierbladen en champignons?
Laat met rust het is maandagquote:Op maandag 21 maart 2022 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Champions ook echt.
De tering wat een debiel ben je toch ook.
Gelegenquote:Op maandag 21 maart 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, helemaal over "champions" heen gelegen![]()
![]()
Een echte dramaandag.quote:Op maandag 21 maart 2022 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat met rust het is maandag
Tering zeg, volgende keer laat ik het weer gewoon bij één woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |