Dat moet maar niet want daar ben ik allergisch voor.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien kan je ook champions op je broodje doen.
Ah nee, laten we dat maar niet doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet maar niet want daar ben ik allergisch voor.
wowquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet maar niet want daar ben ik allergisch voor.
Kloptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow
voor paddenstoelen of specifiek champignons?
Specifiek champignons.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wow
voor paddenstoelen of specifiek champignons?
Ja klopt die ga ik deze week even halen denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind Elden Ring wel een spelletje voor jou
al gecheckt?
Is er niet voor de switchquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind Elden Ring wel een spelletje voor jou
al gecheckt?
Even gelezen.Genoten. Aad dichtbij het scherm. Feitelijk klopt niet. Ajax niet 0-2 voor tegen Benfica. Huntelaar scoorde met een volley tegen Groningen. 2 jaar geleden. Niet vorig jaar met kopgoal.Feitelijkheden.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 09:17 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/aja(...)niet-hoor-die-antony
Een grote stroom aan typische Aad de Mos quotes. Ik hoor ze alleen in het imitatie stemmetje van Van Egmond
Ja mooi hequote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even gelezen.Genoten. Aad dichtbij het scherm. Feitelijk klopt niet. Ajax niet 0-2 voor tegen Benfica. Huntelaar scoorde met een volley tegen Groningen. 2 jaar geleden. Niet vorig jaar met kopgoal.Feitelijkheden.
'Als je beide hebt, zoals Ajax onder Van Gaal, dan heb je kans dat je een prijs pakt. Had ik een beetje bij Anderlecht en Mechelen. Buitencategorie spelers, mijn tactisch inzicht eroverheen. Vooral in de knock-outfase, tegenstanders verrassen. Ten Hag is naar mijn mening geen buitencategorie. Veel spelers van Ajax wel, door wedstrijdjes heen kunnen kijken.'
Ik krijg het idee dat Aad zichzelf wel een redelijke trainer vond.
Dan heb ik goed nieuws, het wordt de hele week mooi weer!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:31 schreef aTypisch het volgende:
ik had nog niet gemerkt dat het zulk godenweer was
ik ga naar buiten
fijne dag vrienden!
Kun je ook nog even in het Ajaxtopic aangeven of je het een penalty vond?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
Paar volledig verdiende likes gezet in het Feyenoordtopic
Geen melding gehad. Waardeloos.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:14 schreef fetX het volgende:
Paar volledig verdiende likes gezet in het Feyenoordtopic
Ik ben ook heel benieuwd wat hij daarvan vindtquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je ook nog even in het Ajaxtopic aangeven of je het een penalty vond?
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je ook nog even in het Ajaxtopic aangeven of je het een penalty vond?
Gereageerdquote:Op dinsdag 22 maart 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd wat hij daarvan vindtIk laat me verrassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |