Oja, VV is genummerd dus daar heb je dan wel een probleem.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar als ik nu mijn plek terug koop op VV en ik wil maandag bijkopen en VV is 'vol' dan moet je kaarten kopen voor een ander vak.
Of bedoel je dat je met kaarten van, ik noem maar wat, vak U ook op VV kan zitten?
Kost wel weer mokerveel geld, zo'n Europese campagne. Maar wel weer zin in. Één van mijn beste maten is tegen Partizan met zijn pa meegegaan, die klikte dan weer prima met mijn pa en nu gaan ze ook weer mee de thuispot tegen Slaviaquote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een achterlijke prijzen voor Praag thuis
Geen darkmode.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:26 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 72 4/6
🟨⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜⬜
⬜🟩⬜🟨⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik krijg een beetje het idee dat Lenny zijn dochter gebruikt om niet toe te hoeven geven dat hij ondertiteling nodig heeft om Harry Potter te kunnen volgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:36 schreef GGMM het volgende:
In het HBO-topic leggen ze Lenny even uit hoe hij z'n dochter moet opvoeden
genot (als het mild blijft/is!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oei, Van Gaal CORRED.
@:tong80 graag een topic
Rustig aan makker, hoop dat alles enigszins soepel verloopt voor je.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 11:59 schreef tong80 het volgende:
Kleine update.
Word twee weken voor operatie opgenomen in Tiel bij Iriszorg. In goede handen. Aansterken onder vertrouwden. Wacht nog op precieze datum. Iig tweede helft april. Maak het kampioenschap van Ajax nog thuis mee. Ha ha ha. Nazorg ook geregeld. Fysio in het Jeroen Bosch. Twee keer per week. Sorry Yvonne. Nu hopen op snel bericht. Duurt allemaal te lang. Maar ik klaag niet. Ik ben er nog.
Gebraden kipfilet champignons courgette.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebraden kipfilet champignons courgette.
Je smakelijkquote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
Je smakelijk jongens. Ik heb een bolletje met kaas en een bolletje met ham.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |