Idemquote:Op maandag 21 maart 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om dit commentaar. Alleen maar zeiken dat Kitty zo aan het zeiken is
Ik zit te bedenken dat het voor Kitty zelf ook sneu is dat ze zo doet/is. Ze zou zoveel plezier meer kunnen hebben en meer genietenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet zo lachen om dit commentaar. Alleen maar zeiken dat Kitty zo aan het zeiken is
Gelukkig gaat ze zo weer wegquote:Op maandag 21 maart 2022 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kitty is gewoon iemand met een heel negatieve kijk op alles en iedereen. En vooral heel jaloers en kan niet verder en blijft hangen in dingen. Bah.
Niemand van mijn collega's hier volgt BB. Dus leeft echt niet zo hier bij ons.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
kitty tegen salar dat hij zich niet druk moet maken om die landenstrijd dat is niet nodig. Omdat hanne, peter en dimi vertelde dat het in belgie meer leeft dan in nederland.
Daar heb je zeker gelijk in. Kitty maakt het vooral voor zichzelf moeilijk.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken dat het voor Kitty zelf ook sneu is dat ze zo doet/is. Ze zou zoveel plezier meer kunnen hebben en meer genieten
of niemand van je collega's durft er voor uit te komen dat ze BB volgenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niemand van mijn collega's hier volgt BB. Dus leeft echt niet zo hier bij ons.
Ik vond het juist jammer dat Kitty na 2 weken eruit moest.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Toen ze net binnen kwam gisteren had ze veel plezier. Alleen maar lachen en genieten. Toen had ze natuurlijk wel de aandacht van allemaal.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit te bedenken dat het voor Kitty zelf ook sneu is dat ze zo doet/is. Ze zou zoveel plezier meer kunnen hebben en meer genieten
Ik was juist blij dat ze zo snel weg moestquote:Op maandag 21 maart 2022 10:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik vond het juist jammer dat Kitty na 2 weken eruit moest.
Vind het geweldig om te zien dat iemand zo kan zijn...zo lang ergens in kan hangen.
Echt wel, ze is nooit te oud om zichzelf te veranderen, het moet alleen op de juiste manier tegen haar gezegd worden.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Toen ze net binnen kwam gisteren had ze veel plezier. Alleen maar lachen en genieten. Toen had ze natuurlijk wel de aandacht van allemaal.
In de "massa" wordt ze stiller en nemen haar negatieve hersens het over.
Ik denk niet dat ze er zelf veel aan kan doen.
ik ook. Als er iemand sfeerverpestend werkte was het Kitty wel.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat ze zo snel weg moest
Klopt je was niet de enige hahaha, maar ze had juist voor interessante streams kunnen zorgen die hebben we nu veel te veel gemist.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was juist blij dat ze zo snel weg moest
Echt welquote:Op maandag 21 maart 2022 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook. Als er iemand sfeerverpestend werkte was het Kitty wel.
Nee , het was de beste beslissing om haar weg te sturen, Beter voor de groep en sowieso beter voor onsquote:Op maandag 21 maart 2022 10:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Klopt je was niet de enige hahaha, maar ze had juist voor interessante streams kunnen zorgen die hebben we nu veel te veel gemist.
Als Kitty langer was gebleven was ik gestopt met kijken. Kitty zorgde gewoon voor een negatieve spiraal, en niet alleen bij de bewoners, maar ook in de Cos.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:25 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Klopt je was niet de enige hahaha, maar ze had juist voor interessante streams kunnen zorgen die hebben we nu veel te veel gemist.
Ja kan je beter kijken na Nawel die uren op bed ligt...dat zijn de streams waar we voor kijkenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Kitty langer was gebleven was ik gestopt met kijken. Kitty zorgde gewoon voor een negatieve spiraal, en niet alleen bij de bewoners, maar ook in de Cos.
Kitty is al weg?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Kitty langer was gebleven was ik gestopt met kijken. Kitty zorgde gewoon voor een negatieve spiraal, en niet alleen bij de bewoners, maar ook in de Cos.
Ja ik heb mij er ook mee vermaakt. Toch was het beter dat ze niet te lang bleef.. Nam de hele groep onder controlequote:Op maandag 21 maart 2022 10:22 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Ik vond het juist jammer dat Kitty na 2 weken eruit moest.
Vind het geweldig om te zien dat iemand zo kan zijn...zo lang ergens in kan hangen.
Ken niemand die het volgt.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niemand van mijn collega's hier volgt BB. Dus leeft echt niet zo hier bij ons.
of mensen willen er niet voor uit komenquote:Op maandag 21 maart 2022 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ken niemand die het volgt.
En dat is op zich niet zo vreemd met 17 miljoen en nog wat inwoners en gemiddeld 240.000 mensen die het volgen via streams of tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |