Scheelt weer gas he met deze huidige prijzen, en ze heeft niet zoveel dus kan ze thuis een paar dagen overslaan hahaquote:Op maandag 21 maart 2022 10:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even gratis douchen.
1 dag daar 2 x douchen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2022 10:31 schreef Benny het volgende:
Topic opgeruimd.
In het huis zijn ze niet/nauwelijks op de hoogte wat er speelt in Oekraïne. Kunnen ze niet weten. Ze hebben plezier. Men komt hier oa. posten om daar niet mee bezig te zijn. Laat het dan ook voor wat het is.
En ga er niet met z'n allen op in. Het gaat er te lang over. Als er een of een paar wat van hebben gezegd, is het voldoende. Liever een TR of een melding in het feedbacktopic. Zodat niet het gehele topic wordt vervuild.
Dank.
Ik vond het net robocop echt geweldig hahahaquote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef zodeju het volgende:
Doe net de streams aan,,,,,zo zonde dat Kristof niet eerder zo dronken was.
Voor het eerst kan ik zijn stem goed hebben. Het is een paar octaven lager....Niet die schelle harde stem. Heerlijk.
Dat kan, maar dat maakt het niet waarschijnlijker dat je iemand kent die het ook volgt.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:33 schreef just me het volgende:
[..]
of mensen willen er niet voor uit komen
scherpquote:Op maandag 21 maart 2022 10:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat maakt het niet waarschijnlijker dat je iemand kent die het ook volgt.
Dus hij moet voortaan meer zuipen?quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef zodeju het volgende:
Doe net de streams aan,,,,,zo zonde dat Kristof niet eerder zo dronken was.
Voor het eerst kan ik zijn stem goed hebben. Het is een paar octaven lager....Niet die schelle harde stem. Heerlijk.
Heb hem al via een DM verteld dat die 2 dingen niet te vergelijken zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:34 schreef Benny het volgende:
Crosspost. Voor niet-teruglezers en/of mensen die er vannacht wel mee te maken hebben gehad en nu meeposten:
[..]
Of schreeuwen, maar dat doe je niet zo gauw als je nuchter bent.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus hij moet voortaan meer zuipen?
Snap dat ook niet, zijn al zat filmpjes van....maar het kan per ongeluk gelijk vallen met een mededeling dat de gasten moeten vertrekken. Of met een opdracht.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
waarom nu een sl bij dat verhaal van vannacht dat kristof aan het tongzoen was met de camera en die dat niet wilde
Ga ik inderdaad ook vanuitquote:Op maandag 21 maart 2022 10:45 schreef spapaars het volgende:
SL-stroom 1.
Moet een aankondiging zijn over het opzouten, de tijd is om.
Je zal maar als enige vrouw overblijven bij Nouchine......ik zou vreselijk balen hoe weinig die doet.quote:
Kan ook een afgenomen dienst zijn natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2022 10:53 schreef spapaars het volgende:
Zelfs het beddengoed wassen is gesponsord.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |