Sterkte.quote:Op maandag 21 maart 2022 01:28 schreef r0ydr het volgende:
Moet nu gaan slapen over 5uur gaat me wekker
Ja die zijn niks gewend lijkt hetquote:Op maandag 21 maart 2022 01:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was een feestje , wel een vreselijk feestje, en zijn ze bezopen
Nee ze hebben ook weinig alcohol gezopen de laatste maanden , dan komt dat wel binnen denk ikquote:
ja dat zal wel, als professionele golddigger en stoker, zie je eerlijke mensen als amateurs. Heb die 2 amateurs liever, dan Gracequote:
Ze bedoelde amateurs qua drinken, omdat de heren al aan het kotsen waren. Verder vind ik haar ook naar hoor.quote:Op maandag 21 maart 2022 01:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat zal wel, als professionele golddigger en stoker, zie je eerlijke mensen als amateurs. Heb die 2 amateurs liever, dan Grace
gebeurd normal nur bij teveel bier,maarquote:Op maandag 21 maart 2022 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook weinig alcohol gezopen de laatste maanden , dan komt dat wel binnen denk ik
Oke, ik vind t wel snel, maar dan hebben ze er in ieder geval wel plezier van gehad hahahaquote:Op maandag 21 maart 2022 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ze hebben ook weinig alcohol gezopen de laatste maanden , dan komt dat wel binnen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |