Dit denken sommige gehoord te hebben maar is helemaal niet zeker dat dat gezegd is.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Liegende slettebak die Nouch, wou ze even Salar pijpen terwijl ze een vriend heeft, ongelofelijk. Dan heb ik echt liever Grace, Salar en Kristoff in de finale.
Welnee.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Liegende slettebak die Nouch, wou ze even Salar pijpen terwijl ze een vriend heeft, ongelofelijk. Dan heb ik echt liever Grace, Salar en Kristoff in de finale.
Ik lig in een deuk hier.quote:
Het is nogal heftig wat je zegt..Was dit op stream?quote:Op maandag 21 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Zo heb ik dat niet gehoord .quote:Op maandag 21 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Sommigen horen wat ze willen horenquote:Op maandag 21 maart 2022 00:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is nogal heftig wat je zegt..Was dit op stream?
Ze had het wel over. Pijpen of zo maar de context is niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 21 maart 2022 00:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is nogal heftig wat je zegt..Was dit op stream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |