quote:
Ik moest hardop lachen toen ik die zag, gvd wat ging die lompquote:Op zondag 20 maart 2022 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
Salar ging op rand van de hottub staan en liet zich achterover vallen, ik heb al verschillende dingen gezien deze avond waar ze zich lelijk konden bezeren maar gaat tot nog toe goed.
Zijn krieg dwangneurose, al een aantal dagen bezigquote:Op zondag 20 maart 2022 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
OorlogWat heeft dat ermee te maken?
Ja echt he, ik hield mijn hart ook ff vast toen ze met het boodschappenwagentje gingen rijden.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:05 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen ik die zag, gvd wat ging die lomp
Bans worden niet besproken,en zou OT zijn.quote:Op maandag 21 maart 2022 00:05 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]Iedere keer als je het uit wil leggen dan kan dat niet, want een ban op bespreken?
Daarna even een fysieke opdracht er inquote:Op maandag 21 maart 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel meer denk ik, ik hoop dat BB ze vroeg wakker maakt met een hoop herrie.
quote:Op maandag 21 maart 2022 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarna even een fysieke opdracht er in
Ik hoorde net Hanne zeggen dat ze om 10 uur weer weg moetenquote:Op maandag 21 maart 2022 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarna even een fysieke opdracht er in
quote:Op maandag 21 maart 2022 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel meer denk ik, ik hoop dat BB ze vroeg wakker maakt met een hoop herrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |