SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
1 jaar nog maar hèquote:Op zondag 20 maart 2022 23:41 schreef Wotte het volgende:
Willen die gierige duitsers maar 25 miljoen betalen voor Gravenberch?![]()
MEGABOD!!!!1einzquote:Op zondag 20 maart 2022 23:41 schreef Wotte het volgende:
Willen die gierige duitsers maar 25 miljoen betalen voor Gravenberch?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Die voetballers van tegenwoordig doen me altijd een beetje denken aan Emma Watson. Groot geworden door J.K Rowling om vervolgens in haar hand te bijten.quote:![]()
Het is inderdaad wel belachelijk hoeveel voetballers tegenwoordig groot zijn geworden door J.K. Rowling ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die voetballers van tegenwoordig doen me altijd een beetje denken aan Emma Watson. Groot geworden door J.K Rowling om vervolgens in haar hand te bijten.Oh.![]()
Het blijft wel zuur dat spelers als Gravenberch en Mazraoui niet gewoon een (extra) jaar bijtekenen om in ieder geval je club een hogere transfervergoeding te gunnen. Dat doet Wijndal dan wel weer netjes...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die voetballers van tegenwoordig doen me altijd een beetje denken aan Emma Watson. Groot geworden door J.K Rowling om vervolgens in haar hand te bijten.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2022 00:27:52 ]![]()
Hopen dat er een andere club komt die zich ook meldt. Nog maar een jaartje contract dus tja, 30 ofzo uiteindelijk ?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:41 schreef Wotte het volgende:
Willen die gierige duitsers maar 25 miljoen betalen voor Gravenberch?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Openingsbod om dan op rond te 30 uit te komen vind ik prima eigenlijk, helaas maar 1 jaartje contract nog.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:41 schreef Wotte het volgende:
Ook voor 25 miljoen ben ik dik tevreden. Gaat toch niet bijtekenen en dan is dat gewoon een aardig bedrag.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Openingsbod om dan op rond te 30 uit te komen vind ik prima eigenlijk, helaas maar 1 jaartje contract nog.![]()
Is toch vrij netjes? Jaartje wachten en dan rapen ze 'm gratis en voor niks op.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:41 schreef Wotte het volgende:
Gratis niet natuurlijk, dat is een sprookje. Dan betaal je tegenwoordig een aanzienlijk bedrag aan tekengeld e.d. (maar geen 25 miljoen nee)quote:Op maandag 21 maart 2022 09:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is toch vrij netjes? Jaartje wachten en dan rapen ze 'm gratis en voor niks op.![]()
Ja, deel van de transfersom die ze anders aan Ajax zouden moeten betalen, gaat dan naar de speler. Maar dat zal niet in de buurt van de 25 mio komen. Win-win om transfervrij weg te gaan voor speler en de nieuwe club.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gratis niet natuurlijk, dat is een sprookje. Dan betaal je tegenwoordig een aanzienlijk bedrag aan tekengeld e.d. (maar geen 25 miljoen nee)
Daarom ook wel dat spelers niet, zoals iemand hier een paar posts eerder stelde, niet even 'n jaartje bij gaan tekenen alleen om hun club een plezier te doen.![]()
Zeker een Ajax speler die bij Raiola zit niet.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, deel van de transfersom die ze anders aan Ajax zouden moeten betalen, gaat dan naar de speler. Maar dat zal niet in de buurt van de 25 mio komen. Win-win om transfervrij weg te gaan voor speler en de nieuwe club.
Daarom ook wel dat spelers niet, zoals iemand hier een paar posts eerder stelde, niet even 'n jaartje bij gaan tekenen alleen om hun club een plezier te doen.![]()
Kwam ook veel uit bij hem toenquote:Op maandag 21 maart 2022 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ook genoten van Nico bij de 3-2, mooi zijn aandeel daarin.![]()
Die reactie jaquote:Op maandag 21 maart 2022 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ook genoten van Nico bij de 3-2, mooi zijn aandeel daarin.
Denk wel dat we na gisteren Blind toch naar de bank zien vertrekken, wordt steeds lastiger om hem boven Nico te verkiezen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Blind heeft wel een erge dip ja, aan de andere kant was Tagliafico tegen Cambuur de slechtste man op het veld.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die reactie ja
Denk wel dat we na gisteren Blind toch naar de bank zien vertrekken, wordt steeds lastiger om hem boven Nico te verkiezen...![]()
quote:Op maandag 21 maart 2022 09:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet voor Ajax.Maar dat tast mijn neutraliteit aan waardoor ik dan niet meer serieus kan posten in het Ajax-topic. (Want dan zegt iedereen dat ik anti-Ajax ben.)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: