quote:Op zondag 20 maart 2022 23:17 schreef mijntjexx het volgende:
Heeft iemand een filmpje? En waarom ging de stream snel weg?
Als eentje nu in zijn eigen wcstaat en de ander in zijn eigen met opendeuren kan je van alles uithalen geen camera kan je bovenlichaam zien.....en je staat niet met zijn tweeén in één wc waardoor ze het kunnen filmen.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:17 schreef mijntjexx het volgende:
Heeft iemand een filmpje? En waarom ging de stream snel weg?
ja, ze gingen allebei een eigen deur in, stonden wel te smoezen met de deur ervoor, was niets te zienquote:Op zondag 20 maart 2022 23:17 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zag je ze alletwee in een andere wc gaan?
Nouch weet heel goed de plekken waar geen camera is.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Als eentje nu in zijn eigen wcstaat en de ander in zijn eigen met opendeuren kan je van alles uithalen geen camera kan je bovenlichaam zien.....en je staat niet met zijn tweeén in één wc waardoor ze het kunnen filmen.
quote:
Kitty de cockblocker.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:21 schreef Verida het volgende:
Kitty, flikker op, laat die jongen met rust.
En neem Nous mee alsjeblieftquote:Op zondag 20 maart 2022 23:21 schreef Verida het volgende:
Kitty, flikker op, laat die jongen met rust.
Misschien doet hij dat ook niet, ik zou haar met haar haren over dat hek trekkenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik Dago was zou ik dit gedrag niet accepteren
gezicht is duidelijk te zien dusquote:Op zondag 20 maart 2022 23:22 schreef Joyce-43 het volgende:
plaatje is van @:FreshFruit
[ afbeelding ]
vind der gezicht gewoon normaal kijken hoor
Ik zou pissed zijn , wegwezen kleuterquote:Op zondag 20 maart 2022 23:23 schreef Kinga het volgende:
En Salar duwt haar maar weg, en zij zit totaaaaal in zijn face...
Ik kan haar geen vieze bewegingen in zien...quote:Op zondag 20 maart 2022 23:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
en ze heeft een vlakke hand ze doet zoiets wat Indianen deden zo'n vlakke hand voor de mondquote:Op zondag 20 maart 2022 23:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft het er wel moeilijk meequote:Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef humpty het volgende:
Ze wil hem gewoon en hij wimpelt haar steeds af
nee ik ook niet schrijf het net is gewoon een vlakke hand zoiets van de indianen vroeger wat die dedenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan haar geen vieze bewegingen in zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |