Het mag de naam muziek niet eens hebbenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 23:38 schreef Verida het volgende:
[..]
in de krant stond toch ook dat er 106 miljoen opgehaald was voor Oekraine, dat mochten ze ook wel naar haar rekening sturen zei ze toen
Klopt maar iemand zei dat hier.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ze drinken allemaal .
Heer Uto.jij ook proost.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hey maat. Proost pik![]()
Drank in het huis, dan hier ook
hoezo is nest groen en klikbaar?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:27 schreef Joyce-43 het volgende:
mijn God wat een mietje die Salar zeg met ze hij is moet, loopt continue te zeiken voor een feest nu is er der 1 en meneer gaat op zijn nest leggen
oh hij is er weer
Hij is overgestapt naar 0.0quote:
Wat een walgelijk wijf!!!! Ordinair als watquote:Op zondag 20 maart 2022 23:39 schreef humpty het volgende:
Grace Rodriguez geef mij ...giro 555
Ik ga nu echt over mijn nek
vies op geld beluste ....
echt he,quote:Op zondag 20 maart 2022 23:39 schreef humpty het volgende:
Grace Rodriguez geef mij ...giro 555
Ik ga nu echt over mijn nek
vies op geld beluste ....
ik hoop dat ze keihard moeten werken voor hun centenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:40 schreef puzziepie het volgende:
Grace hoopt dat Nouch wint, Nouch hoopt dat Grace wint
Misselijkmakend.. wat een egoïsme.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:38 schreef Verida het volgende:
[..]
in de krant stond toch ook dat er 106 miljoen opgehaald was voor Oekraine, dat mochten ze ook wel naar haar rekening sturen zei ze toen
Jammer johquote:Op zondag 20 maart 2022 23:40 schreef puzziepie het volgende:
Grace hoopt dat Nouch wint, Nouch hoopt dat Grace wint
hij maakt overdag lawaai voor 10 en is super druk en zegt zelden dat die moe isquote:Op zondag 20 maart 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft tinnitus en dan ben je met veel lawaai heel snel moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |