quote:Op zondag 20 maart 2022 22:48 schreef Flow3r het volgende:
Dimi geeft iedereen daar Corona met de groeten van Vera ?
Ik hoor wel wat, maar kan het niet echt volgen. Kris wil wel een keer met haar babbelen op een ander momentquote:Op zondag 20 maart 2022 22:48 schreef Lux069 het volgende:
Oeh Kristof nu vs Grace ? Hoorde iets over "kinderachtig"
Hier haar vast bij het armpje, was niet heeul vriendelijk volgens mij.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoor wel wat, maar kan het niet echt volgen. Kris wil wel een keer met haar babbelen op een ander moment
Kristof wilde ook met Nouchine babbelen. En met Kitty, maar dat is al gebeurt geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:48 schreef Lux069 het volgende:
Als iedereen weg is gaan wij eens goed babbelen.
Zei wel iets van je bent belangrijk voor mij in het spel geweestquote:Op zondag 20 maart 2022 22:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hier haar vast bij het armpje, was niet heeul vriendelijk volgens mij.
Hij klonk niet onvriendelijk . Hij wil gewoon dingen met haar uitsprekenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hier haar vast bij het armpje, was niet heeul vriendelijk volgens mij.
Salar heeft gezorgd dat niemand wat over hem kan zeggen. Praat altijd gewoon over dingen maar geen persoonlijke gesprekken of opmerkingen over diegene.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:49 schreef Kinga het volgende:
Salar en Kristof zijn werkelijk de ENIGE in dat huis die iedere keer gewoon rechtuit zeggen wat ze vinden en denken tegen mensen. De rest is allemaal achterbaks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |