maar het is wel iets wat Nous heel vaak heeft gedaanquote:Op zondag 20 maart 2022 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze deed het met Grace en julio, zij niet alleen
Stond er op de uitnodiging geen eindtijd?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Feestje blijft niveau van de kinderdisco houden
Precies, geef haar maar is ff de wind van vorenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:33 schreef Kinga het volgende:
Salar heeft hier gewoon gelijk hoor. Dat kind verstopt al de hele serie chips, nootjes, popcorn, whatever...
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef Kinga het volgende:
Is Nouchine tipsy van 1 biertje? Ze is nog vervelender dan normaal.
Ja, inderdaad en ze heeft er schijt aan. Maar het is voor het eerst dat hij ook echt boos is.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar spreekt Nous erg vaak aan op haar gedrag
Is kabouterdans al geweest? schakel net pas inquote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Feestje blijft niveau van de kinderdisco houden
Macarena???quote:Op zondag 20 maart 2022 22:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is kabouterdans al geweest? schakel net pas in
Vast welquote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Stond er op de uitnodiging geen eindtijd?
Zeker een liter wijn op.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef Kinga het volgende:
Salar kan zichzelf redden hoor Kittyquote:
omdat ze liegtquote:Op zondag 20 maart 2022 22:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, inderdaad en ze heeft er schijt aan. Maar het is voor het eerst dat hij ook echt boos is.
En doe het traag,en Liefde is een waterval.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is kabouterdans al geweest? schakel net pas in
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En doe het traag,en Liefde is een waterval.
Om dat ik nog vaak hier hoor dat ze als winnaar uit de bus mag komen.....quote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoezo niet gezien hebben? Dat is een invulling van jou
yesquote:Op zondag 20 maart 2022 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Dus allemaal eens? Nouchine woensdag uitzwaaien?
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:40 schreef Lux069 het volgende:
grace is net zo viezzzzzquote:Op zondag 20 maart 2022 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Oh nou dat heb je mij nooit horen zeggen , en je had het tegen mij.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Om dat ik nog vaak hier hoor dat ze als winnaar uit de bus mag komen.....
En dat doet me ergens aan denken van nee dat kan niet.....niet weer.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:41 schreef mangalie het volgende:
Maaar het is wel een heel gezellig feestje..I wanna dance wit sombadieeeee
nou ze heeft wel wat meer op hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef Kinga het volgende:
zoals elke keer weerquote:Op zondag 20 maart 2022 22:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grees ook vuil loeder, Nouch staat er nu slecht op, maar zij was er ok bij. Grees speelt slim, maar vies
Sorry, was niet speciaal voor jou bedoelt....quote:Op zondag 20 maart 2022 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh nou dat heb je mij nooit horen zeggen , en je had het tegen mij.
Ik heb haar nooit als winnaar gezien, Grace ook niet.
Ik hoop dat Tobi kijktquote:
die vindt vooral kris irritantquote:
Tis wat ... anders sturen ze haar naar de ballenbakquote:Op zondag 20 maart 2022 22:43 schreef Kinga het volgende:
Hanne al de hele dag op die hakjes? Chapeau hoor
Of hier meeleest.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wat ... anders sturen ze haar naar de ballenbak
Misselijkmakendquote:
dan moet ik morgen maar het trammetje naar Scheveningen nemen en met hem gaan pratenquote:
Nope, Grace mag van mij huiswaarts.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:40 schreef Lux069 het volgende:
En weer kreeg Kristof de schuld, Nouch net tegen Salar " Ja Kristof drinkt alles zo snel op dus we dachten we pakken voor onszelf" . Hoezo krijgt altijd Kris de schulddddddddquote:Op zondag 20 maart 2022 22:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze deed het met Grace en julio, zij niet alleen
Maar als Toby niet verliefd is, maakt liefde dus ook niet blind, hoe kan het dan dat hij Grees niet doorziet?quote:
Nouchinequote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misselijkmakend![]()
Wat een vies wijf![]()
Maar iedereen ziet het nu , dat scheelt
Weg ermee
Go just mequote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet ik morgen maar het trammetje naar Scheveningen nemen en met hem gaan praten
Spannend ?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar als Toby niet verleifd is, maar liefde dus ook niet blind, hoe kan het dan dat hij Grees niet doorziet?
als hij wat terug leest van de laatste wekenquote:
En wie is bij haar onszelf......hoort daar Kristof in ene niet meer bij.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En weer kreeg Kristof de schuld, Nouch net tegen Salar " Ja Kristof drinkt alles zo snel op dus we dachten we pakken voor onszelf" . Hoezo krijgt altijd Kris de schuldddddddd
Grace eerst, want die steekt iedereen aan en haat Kristofquote:Op zondag 20 maart 2022 22:40 schreef Lux069 het volgende:
Dat is goed omdat gelijk even te regelen.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
Kris praten met Peter
die mannen pakken het allemaal wel aan
Die heeft gewoon jeukquote:Op zondag 20 maart 2022 22:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar als Toby niet verleifd is, maar liefde dus ook niet blind, hoe kan het dan dat hij Grees niet doorziet?
kon @gerrie55 ook vroegerquote:Op zondag 20 maart 2022 22:43 schreef Kinga het volgende:
Hanne al de hele dag op die hakjes? Chapeau hoor
Proest.quote:
Ik dacht eerder vandaag, ik heb Tobias nog helemaal niet gezien, maar toen begon het weer te dagenquote:
die trekt dat echt niet als Salar echt boos blijftquote:
Een halfuurtje nadat de drank op is.Mark my words.quote:
dan gaat ze lekker met grace tepelen toch, die wil dat graagquote:Op zondag 20 maart 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die trekt dat echt niet als Salar echt boos blijft![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
die trekt dat echt niet als Salar echt boos blijft![]()
nee ze was even wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |