Ja. En donderdag weer. En morgen, volgende week maandag en woensdag naar locatiequote:
Fijn hè dat het weer gewoon kan, leve de vrijheid! Hoezee hoezee hoezeequote:Op maandag 21 maart 2022 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En donderdag weer. En morgen, volgende week maandag en woensdag naar locatie
ga eens werken @Haagsquote:Op maandag 21 maart 2022 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En donderdag weer. En morgen, volgende week maandag en woensdag naar locatie
Nou nou nou. Niet zo overdrijven hè.quote:
hij is ambtenaar, enige wat echt moet is inloggenquote:Op maandag 21 maart 2022 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt er gruwelijk veel zin in
Amaramadingdongquote:
DAAR MOET EEN .....quote:
quote:Op maandag 21 maart 2022 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is ambtenaar, enige wat echt moet is inloggen
Alsof ambtenaren actief zijn voor 10.00quote:
Ben je überhaupt al begonnen?quote:
Dan is het wel tijd voor pauzequote:
Zin in.quote:Op maandag 21 maart 2022 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Fantastische morgen allenweer 4:04 daglicht erbij
![]()
[ afbeelding ]
Winterjas weg en een kort rokje aan!quote:
Nina is voortaan Naaina.quote:
zet maar in groene boekjequote:Op maandag 21 maart 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nina is voortaan Naaina.
Loungebank voortaan Longébankie.
Vloer is voortaan Vloehoer.
Kopje koffie is voortaan kwapje kwaffie.
Ik zie dat ik mijn beeld van jou wederom moet aanpassenquote:Op maandag 21 maart 2022 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Winterjas weg en een kort rokje aan!
Hoe weten ze dat het mayo is? Hebben ze een likje genomen?quote:Op maandag 21 maart 2022 08:50 schreef UitStraling het volgende:
Is dit GRMBL?
https://9gag.com/gag/a41zqBA
quote:Op maandag 21 maart 2022 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat het mayo is? Hebben ze een likje genomen?
lang weekendje madridquote:
leukquote:Op maandag 21 maart 2022 08:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
lang weekendje madridmet uitstapjes naar toledo en segovia als wij datr ter plaatse kunnen regelen. online ging het mis
over twee weken
wE rAkEn AlLeEn MiLiTaIrE dOeLwItTeNquote:Op maandag 21 maart 2022 08:53 schreef bitterbal het volgende:
Hebben die russen vannacht een winkelcentrum geraakt. zeker 4 doden
quote:Op maandag 21 maart 2022 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn flinke zonnige perioden, al ontstaan met name landinwaarts gedurende de dag ook stapelwolken. Een heel enkele bui in Limburg valt aan het eind van de middag niet uit te sluiten. De middagtemperatuur ligt rond 17 graden en daarbij staat een matige zuidenwind. Morgen draait de wind naar het oosten en dat levert hogere temperaturen op. In de zuidelijke provincies is voor het eerst dit jaar 20 graden mogelijk, lokaal zelfs 21 graden. Daarbij schijnt de zon opnieuw flink.
aw pietquote:Op maandag 21 maart 2022 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Piet is dood, lang leve de nieuwe weerbal.
met mijn moederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |