Eerst is Depay aan de beurt.quote:Op zondag 3 april 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
Messi is allang vergeten ... Frenkie ook binnenkort
Xavi effect.quote:Op zondag 3 april 2022 22:55 schreef Bolasie het volgende:
En zo staat Barcelona tweede. Dat is zeer netjes.
Ja ... tijd en beschikbaarheid werkte tegenquote:Op zondag 3 april 2022 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Koeman het ook op de rit had gekregen
Nee, dat denk ik niet. Dat werkte van beide kanten niet meer. Gouden zet om Xavi daar neer te zetten.quote:Op zondag 3 april 2022 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Koeman het ook op de rit had gekregen
Kijk jij via een VPN vanuit Spanje naar Ziggy?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
man3 die Suse van Kleef bij Ziggo ... echt geen aanwinst
Nee via een Spaanse VPNquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:22 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kijk jij via een VPN vanuit Spanje naar Ziggy?
10.000 blessures helpen ook niet mee. En in zijn verhuurperiode bij Spurs was het ook niet extreem dender0nd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zonde dat Bale daar aan het verpieteren is.
Zet het geluid uit.quote:Op zondag 10 april 2022 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE TIEVES COMMENTATOR BIJ ZIGGO
dat domme gelul van deze vent dan wil ik het gelijk uitzetten maar ik wil toch barca kijken
Op de info knop kun je het wijzigen ... er is nu ander commentaar aanwezigquote:Op zondag 10 april 2022 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
DIE TIEVES COMMENTATOR BIJ ZIGGO
dat domme gelul van deze vent dan wil ik het gelijk uitzetten maar ik wil toch barca kijken
Ze staan niet voor niets in de onderste regionenquote:Op zondag 10 april 2022 22:52 schreef Adames het volgende:
Erg mooi van luuk
Drie penalties krijgen en nog achterstaan. Dan gaat iets niet goed.
Terecht ....quote:Op zondag 10 april 2022 22:51 schreef T3hTommay het volgende:
Erg mooi dat Barca hier terecht de drie punten gaat pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |