Ik ben vluchteling en ben blij dat ik hier asiel heb gekregen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat ik hier zit heb ik DTS weten te ontwijken. Sterker nog, ik weet niet eens exact wat het inhoudt (wel wat het betekent).
Misschien word je nog wel geadopteerd.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vluchteling en ben blij dat ik hier asiel heb gekregen.
Ik moest hardop lachen om je UI dus wat mij betreft meer dan welkomquote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vluchteling en ben blij dat ik hier asiel heb gekregen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om je UI dus wat mij betreft meer dan welkom
Jij hebt me maanden geleden binnengelatenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien word je nog wel geadopteerd.
Weet alleen niet of vochtige poesjes in trek zijn
Niet waar, hij had per ongeluk de deur niet dicht gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt me maanden geleden binnengelaten
Volgens mij heb jij een heel ander gesprek dan zijquote:Op zondag 20 maart 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, hij had per ongeluk de deur niet dicht gedaan.
Daar heb ik wel vaker last van.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel ander gesprek dan zij
En toen druppelde @Nattekat binnenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, hij had per ongeluk de deur niet dicht gedaan.
Ach, het konden ergere personen zijn.quote:
Zoals @Haagsquote:Op zondag 20 maart 2022 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, het konden ergere personen zijn.
Nou.......quote:
naar mijn mening nietquote:
Die greys jaquote:Op zondag 20 maart 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
er zijn hier op FOK tig mensen met een act
ik kan ergere bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |