Ik ben vluchteling en ben blij dat ik hier asiel heb gekregen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 dat ik hier zit heb ik DTS weten te ontwijken. Sterker nog, ik weet niet eens exact wat het inhoudt (wel wat het betekent).
Misschien word je nog wel geadopteerd.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vluchteling en ben blij dat ik hier asiel heb gekregen.
Ik moest hardop lachen om je UI dus wat mij betreft meer dan welkomquote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben vluchteling en ben blij dat ik hier asiel heb gekregen.
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen om je UI dus wat mij betreft meer dan welkom
Jij hebt me maanden geleden binnengelatenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien word je nog wel geadopteerd.
Weet alleen niet of vochtige poesjes in trek zijn
Niet waar, hij had per ongeluk de deur niet dicht gedaan.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt me maanden geleden binnengelaten
Volgens mij heb jij een heel ander gesprek dan zijquote:Op zondag 20 maart 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, hij had per ongeluk de deur niet dicht gedaan.
Daar heb ik wel vaker last van.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heel ander gesprek dan zij
En toen druppelde @Nattekat binnenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, hij had per ongeluk de deur niet dicht gedaan.
Ach, het konden ergere personen zijn.quote:
Zoals @Haagsquote:Op zondag 20 maart 2022 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, het konden ergere personen zijn.
Nou.......quote:
naar mijn mening nietquote:
Die greys jaquote:Op zondag 20 maart 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
er zijn hier op FOK tig mensen met een act
ik kan ergere bedenken
Wat gemeen.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx mop
maar Natte vindt mij niet lief
is toch de waarheidquote:
Ook jij kan te ver gaan.quote:
Wat kan een badeendje nou weer voor elkaar krijgenquote:Op zondag 20 maart 2022 21:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Pas op hoor, hij bijt in kuiten. Ik heb 15 krasjes om het te bewijzen.
Dat was ook mijn 'famous first reply' toen hij begon te dreigen. Ik zal het nooit meer vergeten....quote:Op zondag 20 maart 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat kan een badeendje nou weer voor elkaar krijgen
Oeiquote:Op zondag 20 maart 2022 21:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat was ook mijn 'famous first reply' toen hij begon te dreigen. Ik zal het nooit meer vergeten....
quote:Op zondag 20 maart 2022 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat kan een badeendje nou weer voor elkaar krijgen
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
1. Het houdt ergens op he.
2. Ik wil niet eens weten hoe je aan die plaatjes komt!
Soldeer je er twee aan elkaar, of knip je er eentje af, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zeg, Bios batterij van laptop is tweedraads, maar ik heb een 3 draads besteld
mayday maydayquote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
Kut zeg, Bios batterij van laptop is tweedraads, maar ik heb een 3 draads besteld
Heb niks om te solderen, en de aansluiting is anders.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Soldeer je er twee aan elkaar, of knip je er eentje af, hoe moeilijk kan het zijn?
Ja deze retourneren en dan de juiste kopen. Maar ach, heb toch wel wat stof weggehaald en volgens mij draait mn ventilator nu een stuk minderquote:Op zondag 20 maart 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
mayday mayday
en nu?
weer een nieuwe bestellen
Ja was ook maar een geintje inderdaad. Niet daadwerkelijk proberen!quote:Op zondag 20 maart 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb niks om te solderen, en de aansluiting is anders.
Als je hem kan ruilen/terugsturen is dat de beste optie idd.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja deze retourneren en dan de juiste kopen. Maar ach, heb toch wel wat stof weggehaald en volgens mij draait mn ventilator nu een stuk minderHet probleem is dat mijn klok nu niet goed loopt
Tering dacht dat je het serieus bedoeldequote:Op zondag 20 maart 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja was ook maar een geintje inderdaad. Niet daadwerkelijk proberen!
Nou ja, je kan het altijd proberen, je weet maar nooit! Weet je wat we doen. Wat jijjjjj wil!quote:Op zondag 20 maart 2022 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering dacht dat je het serieus bedoeldeIk was even niet in de grapjesmodus
Met je kan het altijd proberen wet ik nog wel leuke anekdotes.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het altijd proberen, je weet maar nooit! Weet je wat we doen. Wat jijjjjj wil!
Weet je wat een goed idee is?? Laten we het niet doenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met je kan het altijd proberen wet ik nog wel leuke anekdotes.
Tegenwoordig kan er weinig meer fout gaan met zelfbouw computers toen heel veel meer als je er geen verstand van had.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weet je wat een goed idee is?? Laten we het niet doen
Ik heb ooit nog een rokende Commodore 64 gehad. Letterlijk. Daar hadden mijn ouders een schakelaartje in laten bouwen. Tot op de dag van vandaag heb ik geen idee wat dat schakelaartje deed. Als je het roken niet meerekent, maar kan me niet voorstellen dat dat een special effect was.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan er weinig meer fout gaan met zelfbouw computers toen heel veel meer als je er geen verstand van had.
mijn hontiesquote:Op zondag 20 maart 2022 22:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Snapte ik, maar dat krijg je van die honden UI he
Ik zou het ook niet weten.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog een rokende Commodore 64 gehad. Letterlijk. Daar hadden mijn ouders een schakelaartje in laten bouwen. Tot op de dag van vandaag heb ik geen idee wat dat schakelaartje deed. Als je het roken niet meerekent, maar kan me niet voorstellen dat dat een special effect was.
286, doe maar futuristisch. Ik begon (nou ja ik, mijn ouders) met een ware 80/86 hoorquote:Op zondag 20 maart 2022 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.
Ik begon pas met klootviolen met pc's toen ik mijn 286 had gekocht.
Meer is het niet nu idd.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Goed gesprek, lekker kort, hou ik van! Slaap lekker
Ik was in die tijd ook voornamelijk bezig met zendbakkies 27 mc. Ook zo'n mooie tijd.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
286, doe maar futuristisch. Ik begon (nou ja ik, mijn ouders) met een ware 80/86 hoorEen Tulip, zal het nooit vergeten. Maar, laten we wel wezen, dan hebben we het wel over een monochroom (zo'n prachtige 'alles is groen') scherm en een heuse harde schijf van 40 fokking MB he! Weet je wat je daar op kwijt kon, wel even in de diskettetijd denken he
Goed plan, ik ga ook zo.quote:
Best wel ja.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is het nog ver reizen naar je bed?
Dank je, morgen met frisse moet de week weer in.quote:
Tsjaaa.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, morgen met frisse moet de week weer in.
Moet je kruipen of kan je het lopend af?quote:
Ook nog gedaan! Maar ik mocht van mijn ouders niet zo'n lange antenne op ons dak. Mocht ook nooit watquote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was in die tijd ook voornamelijk bezig met zendbakkies 27 mc. Ook zo'n mooie tijd.
Komt goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je kruipen of kan je het lopend af?
Met scootmobiel en schietstoel om je naar bed te lancerenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je kruipen of kan je het lopend af?
Had je ook QSL kaarten?quote:Op zondag 20 maart 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was in die tijd ook voornamelijk bezig met zendbakkies 27 mc. Ook zo'n mooie tijd.
Jij mocht dat dus ook al niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook nog gedaan! Maar ik mocht van mijn ouders niet zo'n lange antenne op ons dak. Mocht ook nooit wat![]()
Breaky-break, kan ik ff een roepie doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |