Krijg bijna een idee dat het een geheime opdracht is....je moet als eerste klaar zijn.quote:
Morgen de rest.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er niet meer oud-bewoners komen, we moeten het met deze vier doen ....
Hahaha dit gifje laat zien wat met woorden eigenlijk niet te beschrijven is.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Salar is al bijna klaar. Twee vorken en schuiven!
[ afbeelding ]
Salar wordt kaal zie ikquote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar zal zijn mams vast wel wat van zeggen als hij thuis is hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou nou, het wordt met de dag erger.....de mayo vliegt rond zijn mond....net alsof hij zo weggeroepen kan worden....de rijst valt eruit.
Je moet het echt gezien hebben inderdaad....maar ook Kristoff die zijn kipfile niet meer in stukjes snijdt maar hele stukken op zijn vork doet en dan er van af bijt.....quote:Op zondag 20 maart 2022 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hahaha dit gifje laat zien wat met woorden eigenlijk niet te beschrijven is.
Fysiek en psychisch achteruit gegaanquote:Op zondag 20 maart 2022 18:57 schreef zodeju het volgende:
Peter en Kitty over Tobi, hij had het slecht zei Peter waarop Kitty zei hij zag er al veel langer niet goed uit.
Als ik foto's van zijn FB bekijk, en nu zijn ingevallen wangen zie is hij ook erg afgevallen.
het is ook de ene hap na de anderequote:Op zondag 20 maart 2022 19:04 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup heb ik ook gezien.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet het echt gezien hebben inderdaad....maar ook Kristoff die zijn kipfile niet meer in stukjes snijdt maar hele stukken op zijn vork doet en dan er van af bijt.....
Terwijl ik dit lees hoor ik het hem zeggenquote:
heeft denk ik geen adem tussen zijn happen gehaald......quote:Op zondag 20 maart 2022 19:11 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar klinkt alsof hij een marathon heeft gelopen.
Viel me vanmiddag plots ook op, misschien omdat zn haar niet meer naar achter zit, dat je het nu ziet!quote:
Nou ik eet ook best snel maar zo nee hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 19:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Terwijl ik dit lees hoor ik het hem zeggen![]()
Ik ben trouwens ook een Salar qua eten
Dat laatste denk ik . Ik zat ook te kijken . Kan natuurlijk wel dat hij kalend gaat worden , maar ik zie het nu nog niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:13 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Viel me vanmiddag plots ook op, misschien omdat zn haar niet meer naar achter zit, dat je het nu ziet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |