Misschien een rijke crimineel?quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat niets worden ben ik bang.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn biologisch ook maar 2 genders en wat geboren afwijkingen.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hallo hou je hate speech even in check ja![]()
Bisexueel impliceert dat er maar twee genders zijn, terwijl er oneindig veel genders zijn.
wat een vertrouwenquote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs een dubbele reactie dus ik denk dat je toch een kleine opening hebt weten te vinden in het ijsquote:Op zondag 20 maart 2022 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bigotquote:Op zondag 20 maart 2022 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn biologisch ook maar 2 genders en wat geboren afwijkingen.
Misschien zetje in de goede richting.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs een dubbele reactie dus ik denk dat je toch een kleine opening hebt weten te vinden in het ijs
Die zwakzinnige zoon zit toch weer even zonder naaigaren?quote:
Meen het..quote:
Ik ook niet.quote:
geloof er niks vanquote:Op zondag 20 maart 2022 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel Mayo en het is verantwoord binnen je dieet.
Rachel bij zo’n motorbende kerel. Dre heeft wat alcoholproblemen. Familiekwaal.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zwakzinnige zoon zit toch weer even zonder naaigaren?
Maar die valt dan weer op oude vellen
dat wil ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan van werken leren houden en genieten, opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Doe mij dan maar een rijke manZie je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |