Jaquote:Op zondag 20 maart 2022 17:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Andere streams kortsluiting, dat we alleen de keuken mogen zien
Tja....quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Even tussendoor Kutzooi F1 redbull allebei uitgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Julio drukt op de rode knop - 20 maart 2022. https://streamable.com/dpkys9
Liefs geen F1 nieuws vermelden, kijk het uitgesteld.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Daar zou ze zich ook meer mee bezig moeten houden ipv te zeuren hoe slecht ze rond kan komen. Net ook tegen Hanne.....ja ik kom naar de finale omdat ze iemand heeft gevonden die haar vervoer en hotel betaalt. Zeg daar niks over en wees blij dat je geholpen wordt en verkondig dat niet op streams.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel leuk hoe Kitty over haar kleindochter praat ,oprechte blijheid en liefde voor dat kleine hummeltje
Balenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:45 schreef Koos1958 het volgende:
Jaaaaaaaaaquote:
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Lekker aan het koken voor de groep.
koken met kitty XXLquote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa![]()
Lekker aan het koken voor de groep.
Daar was op twitter ook een hoop gezeik over zag ik , met die Henkie Blubberman oidquote:Op zondag 20 maart 2022 17:46 schreef just me het volgende:
[..]![]()
die staat snel op twitter
wel met bronvermelding
WTF!!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zou ze zich ook meer mee bezig moeten houden ipv te zeuren hoe slecht ze rond kan komen. Net ook tegen Hanne.....ja ik kom naar de finale omdat ze iemand heeft gevonden die haar vervoer en hotel betaalt. Zeg daar niks over en wees blij dat je geholpen wordt en verkondig dat niet op streams.
Topshow!quote:
Ze is terug!!!!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef mario390 het volgende:
hoezo zie ik deze
schlimme vrouw op
de stream??
Maakt mij eigenlijk niets uit, als mensen het maar kunnen zien, met of zonder bronvermelding ....quote:Op zondag 20 maart 2022 17:49 schreef puzziepie het volgende:
Daar was op twitter ook een hoop gezeik over zag ik , met die Henkie Blubberman oid![]()
Is ook niet okay als mensen jouw videos gebruiken zonder vermelding.
Hey mario , BB loopt ten einde , dus komen er wat oud-bewoners terugquote:Op zondag 20 maart 2022 17:51 schreef mario390 het volgende:
hoezo zie ik deze
schlimme vrouw op
de stream??
Ik denk dat Vera en Dimitri ook nog gaan komen ( denk morgen ) , want die stond niet in de opstelling van zijn voetbalploeg vandaagquote:Op zondag 20 maart 2022 17:47 schreef Daana316 het volgende:
Is er eigenlijk nog gezegd dat Dimi en Vera nog steeds stelletje zijn? Hadden sommige nl niet verwacht. Kan bijna geen gesprek volgen omdat alles door elkaar praat en die nouchine zo hard overal doorheen tetterd.
zit jij met hem in de voetbalploeg ?quote:Op zondag 20 maart 2022 17:54 schreef WARIO14 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vera en Dimitri ook nog gaan komen ( denk morgen ) , want die stond niet in de opstelling van zijn voetbalploeg vandaag
Ik hoop het ook, maar Vera had of heeft Corona, dus dat is twijfelachtig ...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:54 schreef WARIO14 het volgende:
Ik denk dat Vera en Dimitri ook nog gaan komen ( denk morgen ) , want die stond niet in de
opstelling van zijn voetbalploeg vandaag
Ligt er natuurlijk aan sinds wanneer ze Corona heeft.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar Vera had of heeft Corona, dus dat is twijfelachtig ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:57 schreef rinardo het volgende:
even off topicik las t ook netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist niet dat hij ziek was.. veel te jong
even off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook al zo jongGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
even off topicAch jee wist niet dat hij ziek wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze al een week en 'n.a.v. een filmpje wat ze had gepost, leek ze niet heel erg ziek dus misschien we weer beter.quote:Op zondag 20 maart 2022 17:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar Vera had of heeft Corona, dus dat is twijfelachtig ...
Tussen die twee boterde het niet, althans vooral Julio had een probleem met Peterquote:Op zondag 20 maart 2022 17:57 schreef humpty het volgende:
Peter is heel positief merk ik maar Julio vertrouw ik niet
en Nouch tettert overal weer door heen....kleuter
en nous aan de tiet weerquote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef Benny het volgende:
Kitty + Julio stream. Regie wil dat we afhaken. Dit is niet te doen
quote:Op zondag 20 maart 2022 18:02 schreef Benny het volgende:
Kitty + Julio stream. Regie wil dat we afhaken. Dit is niet te doen
even off topicZo jong ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |