Eetsmakeliiikkkquote:Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
wacht op m'n rijst. nog 5 minuutjes en dan lekker iten.
Hearlik, lekker rustig! wel veel gewandeld alweer maar beetje schoongemaakt en lekker series gekeken.quote:
Smakelijk kerel!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:19 schreef Schakeltopia het volgende:
wacht op m'n rijst. nog 5 minuutjes en dan lekker iten.
oeh dat klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb het al op![]()
Braadkip met sla en gebakken aardappeltjes met ui en spekjes
dankewol meneerquote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Smakelijk kerel!
Ik moet nog beginnen aan de Kip Pasta Peso, maar dat komt pas na de F1
Hij heeft smaak...quote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wilde deze hebben, dus tjah....portemonnee trekken he.
Klinkt goed!quote:Op zondag 20 maart 2022 17:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hearlik, lekker rustig! wel veel gewandeld alweer maar beetje schoongemaakt en lekker series gekeken.
En die van jou en muis?
Als of hij klaar staat om zijn broek te laten zakkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nou dat is toch niet erg een keer wat minder werkenquote:Op zondag 20 maart 2022 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Wij zijn ook uurtje gaan wandelen en ijsje gaan eten vandaag en uitgeslapen al ben ik nog steeds moe. Ik heb maar effectief 3 dagen gewerkt afgelopen week, maar wel bijna 40 uur ingeklokt gedurende die dagen en ik kom maar niet bijgeslapen
Hij betaalt het maar zelf met een krantenwijkjequote:Op zondag 20 maart 2022 17:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 maart 2022 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij betaalt het maar zelf met een krantenwijkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |