16:00 pas F1quote:Op zondag 20 maart 2022 14:58 schreef Schakeltopia het volgende:
kan helaas maar 1 stream tegelijk kijken, dus ik hou het even bij voetjebal.
Wel iets meer denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh dan kan ik mooi de finish nog meepakken
jaaa die heb ik ookquote:Op zondag 20 maart 2022 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo'n kersenpittenzak is ook wel fijn, heb ik alleen zelf nog niet
Die stinkenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo'n kersenpittenzak is ook wel fijn, heb ik alleen zelf nog niet
Ook leukquote:Op zondag 20 maart 2022 15:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee wij mogen hier gesjellig kletsen
quote:Op zondag 20 maart 2022 15:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms wel belangrijk om het wel te lezen
Dat is waar, volgens mij heb jij ook nog nooit een ban gehad toch?quote:Op zondag 20 maart 2022 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
ik gedraag mij altijd, dus vaak komt het wel goed
1xquote:Op zondag 20 maart 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, volgens mij heb jij ook nog nooit een ban gehad toch?
Deed je wappie?quote:
ik was lollig doen, en dat mocht niet.quote:
Lekker gestredenquote:Op zondag 20 maart 2022 15:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik was lollig doen, en dat mocht niet.
week later hadden ze een topic waar je wel lollig mocht doen.
het was dus voor een goede zaak
maar ben er nooit meer geweest
Mail ja. Andere optie is er nietquote:
Ja dat mag dus niet he.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:12 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien download ik hem straks nog wel even
quote:
toevallig laatst filmpje opgezocht toen foshizle over haar crediteuren functie verteldequote:
Ja blijft leukquote:Op zondag 20 maart 2022 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
het is wel echt master
het blijft gewoon echt goed
oh geweldig!quote:Op zondag 20 maart 2022 18:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja blijft leuk
M'n broertje heeft een dvd box met alle afleveringen. Al zo vaak gezien samen
Nee ham en kaasquote:
Oh banaan klinkt ook wel lekkerquote:Op zondag 20 maart 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ham en kaas![]()
En nog eentje met banaan maar die is voor morgen.
Ik maak altijd met het beslag dat over is pannenkoeken met banaan voor de volgende dagquote:
Heerlijk!quote:Op zondag 20 maart 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik maak altijd met het beslag dat over is pannenkoeken met banaan voor de volgende dag
Maar gewoon warm is ook lekker
GGquote:
Lekker he... Lente.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
GG
Even lekker pauze in het zonnetje.
Oh ja dat is ook wel iets waar je stress om kan hebbenquote:Op maandag 21 maart 2022 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Omdat ze stress hebben. Dingen komen te laat af etc etc....
Jep en op een gegeven moment geeft iedereen elkaar de schuld.quote:Op maandag 21 maart 2022 18:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook wel iets waar je stress om kan hebben
Ze kunnen ook oplossing zoeken, hoe ze toch alles op tijd af kunnen krijgenquote:Op maandag 21 maart 2022 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep en op een gegeven moment geeft iedereen elkaar de schuld.
Grappig welMaar zo gaat het altijd.
Morgen is het weer andersquote:Op maandag 21 maart 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kunnen ook oplossing zoeken, hoe ze toch alles op tijd af kunnen krijgen
Net 16 hier. Blijft vaak wat achter hier in temperatuur.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook wel denk ik in de zon was best zweten
Yep, ik doe morgen maar een t-shirt aan..quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Bijna warmste plekje van Nederland.
Had ik vandaag al.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, ik doe morgen maar een t-shirt aan..
En in de middag loop je te zwetenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dan mag je nog wel een jasje aan hebben
Tijd voor een droge hete zomerquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat sowieso.. al genoeg gehad ook
Nou niet te droog, dan in de avond maar regen of in de vroege ochtendquote:
Dat zou perfect zijn idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou niet te droog, dan in de avond maar regen of in de vroege ochtend
Dat gaat snel zegquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:30 schreef engine het volgende:
Niet lang meer of de oudste gaat de nestkast verlaten![]()
[ afbeelding ]
ach wat een leukert!quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:30 schreef engine het volgende:
Niet lang meer of de oudste gaat de nestkast verlaten![]()
[ afbeelding ]
Ja héquote:
goed hoor, net gezellig met m'n pa pozza gegetenquote:
Jij eet nogal eens pozzaquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed hoor, net gezellig met m'n pa pozza gegeten
met jou ook alles in orde? beetje bruin gebakken in het zonnetje?
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja héJe ziet ze bijna dagelijks groeien. Over een week is de eerste wel uit de kast denk ik.
Lekker zeg, ik had ook pozza vanavondquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed hoor, net gezellig met m'n pa pozza gegeten
met jou ook alles in orde? beetje bruin gebakken in het zonnetje?
Veggi met alleen maar groenten er opquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Welke pizza's hadden jullie?
Ik had aardappels, biefstukje en boontjes
ik had een bbq mixed grill en m'n pa had vegan veggiequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:37 schreef engine het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veggi met alleen maar groenten er op
Aardappelen met broccoli en kaassaus.quote:Op donderdag 24 maart 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Ook niks mis meequote:Op donderdag 24 maart 2022 19:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Aardappelen met broccoli en kaassaus.
Racen!!!!quote:
Vrolijk hequote:
Heerlijkquote:Op donderdag 24 maart 2022 19:54 schreef Schakeltopia het volgende:
grappig dat papa roach vaak terugkomt
Denk het welquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
morgen om 19:00 uur mocht je willen kijken!
veel plezierquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
all i wanna do is fuck with the dj oooh myyy![]()
Dance dance dancequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
dance with that booty whooo [ afbeelding ]
thanks man, geeft het lekker wiebelen toch weer een hele andere ladingquote:
wel lekker om op te chillen?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm wat rustigere muziek speelt de gast DJ
Vind ik eigenlijk helemaal niet zo ergquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]korte set vandaag, 2 uurtjes zegtie. hij is druk
gewoon doen jongequote:Op donderdag 24 maart 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg![]()
En uurtje early![]()
Zit ook nog te denken om naar masters te gaan zaterdagIs wel uitverkocht maar via ticketswap zou nog wel lukken. Die line up is echt gaaf. Één podium met alleen maar live acts
Twijfel vooral omdat het van half 10 tot 5 uur 's ochtends isquote:
ja pfiew dat is wel een dingetje inderdaadquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Twijfel vooral omdat het van half 10 tot 5 uur 's ochtends iskunnen ze dat niet gewoon overdag doen
gewoon gaan, en als je klaar bent lekker naar huis. whoppaaaaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
Zie nu dat het tot 08:00 duurt...eerste keer niet goed gekeken blijkbaar
Of moet je de volgende dag vroeg op?quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef engine het volgende:
Zie nu dat het tot 08:00 duurt...eerste keer niet goed gekeken blijkbaar
Niks gehoordquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
dikke SO naar potatoo hoorde je dat
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of moet je de volgende dag vroeg op?
ik hoor steeds sandstorm in mijn hoofd als je dat postquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik hoor steeds sandstorm in mijn hoofd als je dat post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |