Zal het andersom ook zo zijn?🤔quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef just me het volgende:
Zo sneu dat Grace Tobias zo aan het missen is
slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef Ireth het volgende:
Denk je van Nawel verlost te zijn, is daar nog altijd BeyondBigBrother...![]()
Ik ben er weg van! Welterusten allemaal voor straks!
"W een goedenacht!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef Ireth het volgende:
ik weet niet of Tobias kan twerkenquote:
1 +1=2quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:15 schreef odie22 het volgende:
what the fuck zeg, ben 2 min binnen en SL
truste meid, ik ga je missenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef Ireth het volgende:
Grace denkt dat ze wint en dat Tobias zoooo in love is. Wat ze niet weet is dat Tobias net op nationale televisie al heeft gezegd dat ie haar niet wil en het gewoon een mooie vriendschap is. Dat zouden pas mooie beelden zijn als BB dat even liet zien aan Grace nu. Wat zullen die billen van haar minder twerken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:13 schreef just me het volgende:
Zo sneu dat Grace Tobias zo aan het missen is
wat dat betreft heb ik respect voor Tobiasquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Grace denkt dat ze wint en dat Tobias zoooo in love is. Wat ze niet weet is dat Tobias net op nationale televisie al heeft gezegd dat ie haar niet wil en het gewoon een mooie vriendschap is. Dat zouden pas mooie beelden zijn als BB dat even liet zien aan Grace nu. Wat zullen die billen van haar minder twerken.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:21 schreef mijntjexx het volgende:
Ik denk dat onze Salar gaat winnen (ook prima) maar toch hoop ik stiekem Kris...voor het echte WTF moment. Zou mijn BB compleet maken
Ik niet. Tobias speelt Tobias. Zo nep allemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
wat dat betreft heb ik respect voor Tobias
Hij wilde niets met Grace voordat ze "het" buiten had opgelost en daar heb ik wel respect voorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet. Tobias speelt Tobias. Zo nep allemaal.
Mama Grace mag hem wel, das de belangrijkstequote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet. Tobias speelt Tobias. Zo nep allemaal.
ik denk dat hij niks wilquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Hij wilde niets met Grace voordat ze "het" buiten had opgelost en daar heb ik wel respect voor
Dat denk ik ook en dat hij geen drama in het huis wilde.quote:
Tobias doet weer eens wat sociaal wenselijk isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:25 schreef just me het volgende:
[..]
Hij wilde niets met Grace voordat ze "het" buiten had opgelost en daar heb ik wel respect voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |