Zolang ze maar wel herkennen dat het in de top een erg sterke editie was.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:09 schreef Cee het volgende:
Ben echt zo benieuwd hoe ze over 40 jaar naar ESF 2021 kijken en denken “mijn hemel wat een ouwelijke graphics” en zo.
Tegen die tijd is dat heerlijk retro johquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:09 schreef Cee het volgende:
Ben echt zo benieuwd hoe ze over 40 jaar naar ESF 2021 kijken en denken “mijn hemel wat een ouwelijke graphics” en zo.
Haha weer nul puntenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:09 schreef Cee het volgende:
Heerlijk he, die nostalgie en dat het zoveel later terugkomt bij een grote passie die je inmiddels hebtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:10 schreef Cee het volgende:
Zo veel flashbacks naar vroeger waar thuis altijd de lokale radio op stond en er zo vaak Nederlandse en Engelse versies van ESF liedjes te horen waren die ik leuk vond, zoals deze.Natuurlijk pas in de afgelopen jaren er achter gekomen dat het origineel ESF liedjes waren.
Het is voorbij NQ!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Dit nummer staat samen met J'aime La Vie en Zwei Kleinen Italienen in mijn top 3 van de meest irritante songfestivalnummers
Kon het niet laten, toch gegoogled.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:11 schreef usagi414 het volgende:
In 2022 ziet Daniel eruit als Henk Wijngaard maar ik blijf dit zo`n lekker nummer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |