quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook iets met gioccato, wat spelen betekent.
En io is ik
Cosi is zoiets als “zoals dit”
Non is nee
Che is wat
Sto is volgens mij “het zijn/wezen”.
Dus het is volgens mij zoiets als “Ik ben nu niet wat ik ben” maar het kan ook gewoon over een favoriete wasverzachter gaan.
Wij kunnen pratenquote:
Strakkies even luisterenquote:
Jij moet gewoon Cee zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Het moet ci, niet che zijn, alles voor niks.
Eens, lijkt er wel wat op! La Source inderdaad mooier, maar deze mag er wat mij betreft ook zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Griekenland heeft wel iets van La Source weg, maar is lang niet zo mooi.
Nu weet ik waarom.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan me dit nummer even helemaal niet herinneren.
quote:In 1983 werd het NSF gewonnen door de Volendamse zangeres Bernadette Kraakman, die in de hoop op internationaal succes haar familienaam achterwege liet in haar artiestennaam. Ze versloeg de groep Vulcano met een minimaal verschil.
Omdat de methode met 2 liedjes per act twee jaar ervoor had bewezen tot onwenselijke resultaten te leiden, werd hier in 1983 nog maar eens op teruggegrepen. Bernadette werd 1e en 6e en Vulcano werd 2e en 5e, waarbij het winnende liedje Sing Me A Song precies één punt meer kreeg van de provinciale jury's dan Een Beetje Van Dit. Het Nederlandse publiek maakte vrij duidelijk wie had moeten winnen, aangezien Vulcano een Nummer 7-hit scoorde in de Top 40, terwijl Bernadette op de 28e plaats bleef steken. Desondanks ging het op het ESF alleraardigst, met een 7e plaats en van bijna alle landen punten en zelfs 12 uit Zwitserland. Toch kon deze goede prestatie niet verhinderen dat Bernadette's hele carrière in feite één lange glijvlucht naar de vergetelheid was. Het hoogtepunt had ze al gehad als klein kind, toen ze meezong op de tune van Daar Komt Swiebertje.
Stemoefeningriedeltjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer vind ik een beetje als een toonladder klinken
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Heeft deze zangeres nu geen pannenkoekrestaurant in Canada?
quote:In 1999 emigreerde ze naar Canada, waar ze 15 jaar lang samen met haar man in Kamloops (British Columbia) een 'Amsterdams' pannenkoekenrestaurant runde. Sinds 2014 zijn ze eigenaar van Campbell Hills Guest Ranch, ook in Kamloops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |