Kan je in één oogopslag zien hoe alles ervoor staat en teams vergelijken? Nee, dus graphic faalt.quote:
Ferrari niet. Of Honda en Renault de turbines net zo ver uit elkaar hebben liggen weet ik niet.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze het koude gedeelte aan de inlaatkant houden en het warme aan de uitlaat ik meen van wel, kan alleen over de Ferrari nog geen bevestiging van dit concept vinden maar Alpine, Honda en Mercedes hebben dit iig
Is echt een drama met onduidelijke, verkeerde en missende informatiequote:Op zondag 20 maart 2022 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je in één oogopslag zien hoe alles ervoor staat en teams vergelijken? Nee, dus graphic faalt.
Als ze op de grid staan denk ikquote:Op zondag 20 maart 2022 12:50 schreef Nober het volgende:
Wanneer maken ze de bandenkeuze van de coureurs bekend?
Dat is gewoon hetzelfde..quote:Op zondag 20 maart 2022 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo veel duidelijker. Nog steeds minder dan wat vroegah gebruikt werd, maar leesbaar.
Kijk eens goed.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde..
Verandering is eng
Is alleen voor de kwalificatie en race en voorlopig alleen tijdelijk tot augustus.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:15 schreef LTVDK het volgende:
Kwam er pas vanochtend achter dat Zoggi een eigen tv-kanaal heeft voor viaplay. Maar even daar een abo op genomen zodat ik niet hoef te lopen kutten met chromecast streamen naar de tv. Was wel onverwacht snel geregeld, binnen 10 minuten werkte de zender al.
Nu zie je een heel belangrijk verschil tussen die van vorig jaar en dit jaar, eentje die de graphic een stuk lastiger te lezen maakt.quote:
Ik kijk meestal alleen de kwali en race dus dan is het primaquote:Op zondag 20 maart 2022 13:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is alleen voor de kwalificatie en race en voorlopig alleen tijdelijk tot augustus.
Eerlijk gezegd vind ik de nieuwe duidelijkerquote:Op zondag 20 maart 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu zie je een heel belangrijk verschil tussen die van vorig jaar en dit jaar, eentje die de graphic een stuk lastiger te lezen maakt.
Die oude is ook niet echt al te best als je hem vergelijkt met die van het jaar ervoorquote:Op zondag 20 maart 2022 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik de nieuwe duidelijker
Wat is nieuw en wat is gebruikt?quote:
Nou vooruit. Deze is iets duidelijkerquote:
Ik kan ook wel weer gaan zeiken over de graphics op tvquote:Op zondag 20 maart 2022 13:31 schreef _UserName_ het volgende:
De kaders er om heen maakt het wel een stuk drukker, dat is minder maar het is ook geen eerste levensbehoefte.
Ik wil klacht doen over de F1tv app op mijn tablet. Het geluid was of de auto's aan het stuiteren waren.quote:Op zondag 20 maart 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan ook wel weer gaan zeiken over de graphics op tv
Godverdomme wat zijn die slecht.
quote:Op zondag 20 maart 2022 13:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil klacht doen F1tv app op mijn tablet. Het geluid was of de auto's aan het stuiteren waren.
Die nieuwe kwalificatie graphics zijn verwarrend.quote:Op zondag 20 maart 2022 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo veel duidelijker. Nog steeds minder dan wat vroegah gebruikt werd, maar leesbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |