Viaplay is een Noors woord voor dat volgens mij.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is een tv-kanaal dat helemaal niks kan
Net nog zeker?quote:
En zelfs als iemand dat doet, dat moet diegene toch zelf wetenquote:
Schumacher voor Hamilton is mijn grote wens voor straks.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
Hopen dat de Mercedes straks lekker in gevecht gaat met *checks notes* Haas.
[ afbeelding ]
Mercedes staat er vanmiddag gewoon voorin bij natuurlijk, lijkt me weinig twijfel over toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me ook, maar op Sky UK waren ze met het toneelstukje bezig dat het zo fantastisch en onverwacht was dat ze er qua tijden zo dichtbij zaten als underdogs. Damon kwam al bijna klaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mercedes staat er vanmiddag gewoon voorin bij natuurlijk, lijkt me weinig twijfel over toch?
In de kwalificatie nog wel, in de race kunnen ze het tempo niet volgen denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mercedes staat er vanmiddag gewoon voorin bij natuurlijk, lijkt me weinig twijfel over toch?
Stofquote:
Magnussen vs Lewisquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:15 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn als ze het gevecht met Williams aan kunnen gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar op Sky UK waren ze met het toneelstukje bezig dat het zo fantastisch en onverwacht was dat ze er qua tijden zo dichtbij zaten als underdogs. Damon kwam al bijna klaar.
Mja, voorlopig is Verstappen gewoon dik de favoriet. Als je die pakweg 60% kans geeft, dan hebben de anderen niet veel meer om onderling te verdelenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:21 schreef heywoodu het volgende:
Odds van 10 voor Hamilton op pole, 3 voor Hamilton op het podium. Jemig. Ik zou bijna weer een account gaan maken.
Het racet wel met zijn ellebogen uitgestoken, altijd opletten met niks-te-verliezen-Charlesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:28 schreef Tijn het volgende:
Zelfs als Leclerc straks pole pakt, denk ik niet dat-ie het kan verzilveren tijdens de race.
Nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:36 schreef Drekkoning het volgende:
Stel, morgen is het in de voorlaatste ronde VER RUS HAM.
Komt er een teamorder?
Ik ga ervanuit als tijdens de Q blijkt dat HAM en RUS al dicht opelkaar zitten, ze gewoon Russell opdragen om de motor in de Bottas mode te zetten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:36 schreef Drekkoning het volgende:
Komt er een teamorder?
De story wordt in Abu Dhabi bijna de goat, tot verkeerde beslissingen het voorkomen… daarna eruit gereden door een rookie en roemloos ten onder en de stemmen of hij nooit een fatsoenlijke teamgenoot heeft gehad blijven domineren tot niemand hem nog interessant vindquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:36 schreef Drekkoning het volgende:
Komt er een teamorder?
Genotquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:39 schreef XL het volgende:
[..]
De story wordt in Abu Dhabi bijna de goat, tot verkeerde beslissingen het voorkomen… daarna eruit gereden door een rookie en roemloos ten onder en de stemmen of hij nooit een fatsoenlijke teamgenoot heeft gehad blijven domineren tot niemand hem nog interessant vind
Nee natuurlijk niet alleen als ze verschillende strategieën rijden en ze posities kunnen winnen met een teamorder.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:36 schreef Drekkoning het volgende:
Komt er een teamorder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |