SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
wel een spectaculair eindequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik tenminste gelijk klaar terwijl jullie eerst nog maanden moeten creperen voordat het gedaan is
Ga maar even op Yellowstone caldera zoekenquote:
die tekst op Wiki is leuk, barst ongeveer om de 600000 jaar uit, laatste keer was 640000 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar even op Yellowstone caldera zoeken
Kun jij dan ook niet ergens anders naartoe waar ze niet van die priegelbeestjes hebben die onder je huid kruipenquote:
Die zijn niet zo gevaarlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij dan ook niet ergens anders naartoe waar ze niet van die priegelbeestjes hebben die onder je huid kruipen
Kijk anders maar eens de serie 'Monsters Inside Me'quote:
Nog 40000 jaar feesten dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die tekst op Wiki is leuk, barst ongeveer om de 600000 jaar uit, laatste keer was 640000 jaar geleden
hmm liever niet :pquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk anders maar eens de serie 'Monsters Inside Me'
Dagboek van een getinte prostituee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk anders maar eens de serie 'Monsters Inside Me'
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een reisgenootje naar Maine, Washington, gettysburg, Philadelphia, Boston, Atlanta, pidgeon forge en savannah.
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een reisgenootje naar Maine, Washington, gettysburg, Philadelphia, Boston, Atlanta, pidgeon forge en savannah.
Noem je bal nou een hoer?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagboek van een getinte prostituee.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
dat is dus besloten, CL en Buda gaan op vakantie
CL? Buda ken ik welquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
dat is dus besloten, CL en Buda gaan op vakantie
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Aha kersenlipjes, die negeert mij altijd helaas
Je moet haar af en toe wat chocolade voeren, anders heeft ze geen aandacht voor je.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Aha kersenlipjes, die negeert mij altijd helaas
dat is hetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet haar af en toe wat chocolade voeren, anders heeft ze geen aandacht voor je.
Dat kan het probleem niet zijn, ik kan haar megaveel Belgische chocolade sturenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet haar af en toe wat chocolade voeren, anders heeft ze geen aandacht voor je.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat kan het probleem niet zijn, ik kan haar megaveel Belgische chocolade sturen
Bij deze nodig ik CL uit voor een citytrip chocolade en bierquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen dat laatste lust, maar dan alleen omdat er chocolade in zit.
ja primaquote:
ja zoiets.. beetje een 'ik heb het wel weer gehad vandaag' moment daarnet, maar echt moe ben ik nietquote:
Plus wafelsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen dat laatste lust, maar dan alleen omdat er chocolade in zit.
@CherryLips, chocolade en wafels!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Plus wafels![]()
Ow jongens ik hoop dat het echt weer wordt zoals voor covid![]()
Veel touristen, gezelligheid, bier, lekker eten en chocolade
Het is hier nog steeds niet zoals we het gewend zijn helaas, het wordt elke week wat beter gelukkig.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:44 schreef Recce het volgende:
Waarom zou het niet worden zoals voor covid? Ik denk dat je er in de lente/zomer weinig meer van merkt.
Iedereen komt maar lekker hiernaartoe.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds niet zoals we het gewend zijn helaas, het wordt elke week wat beter gelukkig.
Zoveel bedrijfjes die het niet gehaald hebben, zo triest, veel lege panden etc.
Kom allemaal maar een weekendje hier heen
Overal hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Iedereen komt maar lekker hiernaartoe.
Ohw.... Ook niet als ik voor je bestelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:51 schreef Recce het volgende:
Alsof ik vrijwillig op een druk terrasje ga zitten.
Ik denk dat de Oude Markt in Enschede wel weer vol zit als het lekker weer wordt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Overal hetzelfde probleem![]()
Ik gun alle locals het beste
Ik zal er nog eens over nadenken.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Ohw.... Ook niet als ik voor je bestel
Het was hier in Brugge lekker volle bak op terras vanmiddagquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oude Markt in Enschede wel weer vol zit als het lekker weer wordt.
Was het niet te koud nog?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Het was hier in Brugge lekker volle bak op terras vanmiddag![]()
Waren de Tukkers gemeen?quote:Enschede heb ik wat minder leuke herinneringen aan
In Brugge was het heerlijk qua terras temperatuurquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het niet te koud nog?
[..]
Waren de Tukkers gemeen?
En volgende week wordt het nog beter!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:10 schreef Flory het volgende:
[..]
In Brugge was het heerlijk qua terras temperatuur![]()
De terrasjes zaten overal vol met genietende mensen![]()
Jee, dat is heftig. Mocht je direct blijven in Enschede? Ingress ken ik wel omdat ik iemand kende die het veel speelde.quote:Enschede heb ik een mindere ervaring mee![]()
Weekend Ingress (dat is een game) heel tof allemaal en erg veel zin in, hotel geboekt enzo.
Helaas mijn been gebroken, meniscus kaput, tibiaplateau kaput etc.
In ziekenhuis belandt enzo. Half jaar revalidatie
Dat hoop ik ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Daardoor kan ik nu nog steeds amper lopen (mede door meds voor borstkanker)
Ik hoop heel erg dat deze zomer mij weer wat vooruit brengt
Slaap wel!quote:
1dag op de eerste hulp, foto's enzo, daarna naar ons hotel en daar lag ik danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
En volgende week wordt het nog beter!
[..]
Jee, dat is heftig. Mocht je direct blijven in Enschede? Ingress ken ik wel omdat ik iemand kende die het veel speelde.
Vreselijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
1dag op de eerste hulp, foto's enzo, daarna naar ons hotel en daar lag ik dan![]()
Het was een klote weekend, gelukkig konden we mee terugrijden ipv de trein.
Terug in België begon de ellende pas, operaties enzo.
Maar goed ik kan nu alweer kleine stukjes lopen gelukkig en Ingress speel ik nog steeds
Ja ik was natuurlijk gewoon een toeristquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk.Ik vroeg of je mocht blijven omdat er een groot revalidatiecentrum in Enschede zit. Maar dat kon je vanuit huis doen? Gelukkig dat je weer een beetje kunt lopen! Dat is ook wel nodig voor Ingress, toch?
Het zou wel hard zijn geweest als ze je dan direct een half jaar hadden gehouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja ik was natuurlijk gewoon een toerist![]()
Doorzetten maar inderdaad. De zon/warmte helpt vaak wel tegen pijn, dacht ik, dus lang leve de zomer.quote:Het gaat redelijk nu hoor, door de bijwerkingen vd pillen veel pijn in alle gewrichten, maar ik hoop dat het steeds beter gaat
Ik loop als een oud wijf, maar ik blijf volhouden
Zo is datquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou wel hard zijn geweest als ze je dan direct een half jaar hadden gehouden.
[..]
Doorzetten maar inderdaad. De zon/warmte helpt vaak wel tegen pijn, dacht ik, dus lang leve de zomer.
Daar is het altijd gezellig als het mooi weer is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de Oude Markt in Enschede wel weer vol zit als het lekker weer wordt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is het altijd gezellig als het mooi weer is.
Begon je te huilen als een wolf?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 03:05 schreef datismijnmening het volgende:
Lig naar de volle maan te staren
Lekker toch,quote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
O het is weekend. Ik kan weer terug m’n mandje in.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 06:48 schreef Karzai het volgende:
Er zijn nog 1 miljoen mensen zonder internet in nederland
Ja, alle talkshows en nieuwsprogamma's gaan er overquote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Oekraīne moe, nieuws gaat nergens anders meer over.
Zet de radio weer uit
RWIPquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:06 schreef kwiwi het volgende:
Dagje naar de meubelboulevard.. eens kijken hoe lang we het volhouden in de drukte
Ik heb nu al medelijden met jequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:06 schreef kwiwi het volgende:
Dagje naar de meubelboulevard.. eens kijken hoe lang we het volhouden in de drukte
sterktequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:06 schreef kwiwi het volgende:
Hoop het ook voor je floryquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
Daardoor kan ik nu nog steeds amper lopen (mede door meds voor borstkanker)
Ik hoop heel erg dat deze zomer mij weer wat vooruit brengt
het valt nooit mee op de meubelboulevardquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:19 schreef Karzai het volgende:
denk dat het wel meevalt op de woonboulevard vandaag
wat een tempo karzaiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 07:33 schreef Karzai het volgende:
Al gedoucht en aangekleed, ik heb er zin in vandaag!
Je moet ook je hele lichaam omdraaien hequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:24 schreef LTVDK het volgende:
Moest mezelf echt dwingen nog een keertje om te draaien en nu zit alles verkeerd
om 6:45 lukte het om nog een te draaien, 7:30 niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:24 schreef LTVDK het volgende:
Moest mezelf echt dwingen nog een keertje om te draaien en nu zit alles verkeerd
Oh is dat hetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet ook je hele lichaam omdraaien he
help dan ook eens meequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet ook je hele lichaam omdraaien he
Vergeet jij niet je wekker uit te zetten voordat die zo begint te loeienquote:
Heb ik net gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergeet jij niet je wekker uit te zetten voordat die zo begint te loeien
Zie je nou wel dat die niet nodig wasquote:
Zit meestal tussen de 7 en 7,5quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:27 schreef Karzai het volgende:
ik ben ook geen langslaper 7 uurtjes is meestal wel voldoende
ja en doe ik geen wekker en wordt ik pas om 11 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat die niet nodig was
En wanneer is dat voor het laatst gebeurd ...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en doe ik geen wekker en wordt ik pas om 11 uur wakker
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:24 schreef LTVDK het volgende:
Heb jij dat nooit dan?quote:
Jij wordt altijd fris en fruitig wakker zonder dat je een half gare schouder hebt omdat je verkeerd hebt gelegen?quote:
Ja geen idee maar het kanquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wanneer is dat voor het laatst gebeurd ...
Ik word niet fris en fruitig wakkerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wordt altijd fris en fruitig wakker zonder dat je een half gare schouder hebt omdat je verkeerd hebt gelegen?
Geluksvogelquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word niet fris en fruitig wakkerMaar half gare lichaamsdelen heb ik doorgaans geen last van
https://9gag.com/gag/adgO5GNquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wordt altijd fris en fruitig wakker zonder dat je een half gare schouder hebt omdat je verkeerd hebt gelegen?
wat doet een besteksnack?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je vandaag weer professioneel besteksnack?
Mogen we ze allemaalquote:
Ik ben alleen fris en fruitig als ik in de ochtend alleen gelaten wordt de eerste 1.5uquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik word niet fris en fruitig wakkerMaar half gare lichaamsdelen heb ik doorgaans geen last van
oh ja dat behoort ook tot mijn werkzaamheden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bestek neerleggen en afruimen![]()
En andere dingen ook, maar dat rijmt niet
Is dat vandaag gelukt?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben alleen fris en fruitig als ik in de ochtend alleen gelaten wordt de eerste 1.5u
Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dat behoort ook tot mijn werkzaamheden.
en dan lag ik dat zo netjes volgens de ettiquete neer en dan gebruiken ze alsnog hun grote bestek voor het hoofdgerecht
mn wekker app geeft pas 15 min van te voren een melding dat er een wekker aan gaat komen, daarvoor kan ik em niet op voorhand uitzettenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vergeet jij niet je wekker uit te zetten voordat die zo begint te loeien
Ja daar is het grote bestek toch voorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan lag ik dat zo netjes volgens de ettiquete neer en dan gebruiken ze alsnog hun grote bestek voor het hoofdgerecht
ik gooi ettiquete waar het hoort: in de prullenbakquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is wel irritantquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
mn wekker app geeft pas 15 min van te voren een melding dat er een wekker aan gaat komen, daarvoor kan ik em niet op voorhand uitzetten
Lekker met een vork prakken en met mond open kauwen en smekken en hardop schreeuwen terwijl de voedselresten over de andere gasten heen sproeien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gooi ettiquete waar het hoort: in de prullenbak
Zou nog even een bakkie koffie zettenquote:
zit aan de theequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nog even een bakkie koffie zetten
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou nog even een bakkie koffie zetten
Brrrr. Vanillevla met klontjes andijviestamppot.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:51 schreef Karzai het volgende:
ik moest thuis altijd mijn lepel aflikken om hem ook voor het toetje te kunnen gebruiken
Zie je, daar gaat het dus al misquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrr. Vanillevla met klontjes andijviestamppot.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strak plan, er zitten wollige watjes in mijn hoofd.
gatver buda. kon dat niet in een spoilerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrr. Vanillevla met klontjes andijviestamppot.
wat ga je kopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:57 schreef Karzai het volgende:
ga maar even naar de gamma heb ik dat gehad en kan ik gaan smurfen
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien straks op werk maar een bakkie nemen
krijg nu ook trek in een sigaret
Is het weer zo'n dagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
niet zo heeeeeel veel zin om te werken
Sigaret heeft ook zin in jouquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meldt je ziekquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
niet zo heeeeeel veel zin om te werken
Helpquote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sigaret heeft ook zin in jou [ afbeelding ]
quote:
Neequote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben toch niet ziek nuquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:04 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan kan je niet ziek meer worden?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben toch niet ziek nu![]()
ik hou dit gewoon vast
Nog 28 dagen [ afbeelding ]
Ik ben in die 9 jaar dat ik nu hier wer nooit echt ziek geweest. (ja 1 weekje omdat ik last had van naweeën van een aanrijding) Maar dat is ook al weer bijna 8 jaar geleden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
weet niet of jullie dat ook hebben maar in de horeca is je eerste dag dat je ziekmeld een wachtdag. Dus die krijg je niet betaald.
Nu heb ik dus 1 collega die zich afgelopen week met griepverschijnselen niet ziek melde omdat het haar zoveel geld zou kosten.
Ze heeft wel ruim een maand terug corona gehad
Wat is die horeca toch een kutsector om in te werken zegquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
weet niet of jullie dat ook hebben maar in de horeca is je eerste dag dat je ziekmeld een wachtdag. Dus die krijg je niet betaald.
Nu heb ik dus 1 collega die zich afgelopen week met griepverschijnselen niet ziek melde omdat het haar zoveel geld zou kosten.
nope, ziek is ziek bij ons.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Das niet veel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben in die 9 jaar dat ik nu hier wer nooit echt ziek geweest. (ja 1 weekje omdat ik last had van naweeën van een aanrijding) Maar dat is ook al weer bijna 8 jaar geleden.
Dus geen idee..
Nee, dat hebben wij niet. Bizar dat de wet dit toestaat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
heb jij dat niet. eerste dag voor jezelf?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is die horeca toch een kutsector om in te werken zeg
Maar had je dat ook gelijk door?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zelfs gewoon gewerkt toen ik dat herseninfarct heb gehad...![]()
![]()
![]()
bij haar ja. Ik krijg niet zoveel maar ze heeft vanwege die 1 ziekmelding 200 euro minder salaris gehadquote:
Nee, kwam pas aan het licht na allerlei onderzoeken..quote:
gestoordquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:10 schreef bitterbal het volgende:
ja ik weet niet andersquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat hebben wij niet. Bizar dat de wet dit toestaat.
en het maar raar vinden dat ze geen personeel kunnen vindenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is die horeca toch een kutsector om in te werken zeg
ja das mooi he.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
en het maar raar vinden dat ze geen personeel kunnen vinden
ja dat zal ook wel de oorsprong hebben maar die vrouw heeft zich in 12 jaar tijd dus nu 2 keer ziekgemeld. En corona ook nog dus officieel mocht ze ook niet komen vanwege de maatregelenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ook omdat het vaak een bijbaan is voor jongeren die zich dan steeds ziek melden na het stappen ofzo en dat hiermee een beetje ontmoedigd wordt. Maar je naait er ook je vaste krachten mee.
Aldus de directeur van Haags BV.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
De wereld zou een stuk beter zijn als iedereen gewoon doorwerkt met een verkoudheid.
Stelletje homo's.
Nee, in de meeste sectoren is dat gewoon een normale ziektedag. Die wachtdagen lijken me alleen maar averechts te werken, want als je al weet dat je de eerste dag niet betaald krijgt kun je net zo goed een dag extra erbij pakken waardoor je juist meer verzuim krijgtquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb jij dat niet. eerste dag voor jezelf?
doen ze natuurlijk om je demotiveren je ziek te melden
'we hebben de slechtste werkomstandigheden, de laagste lonen en de matigste arbeidsvoorwaarden, waarom wil niemand bij ons werkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
en het maar raar vinden dat ze geen personeel kunnen vinden
De dagen dat ik ziek thuis bleef in mijn leven omdat ik ziek zou zijn die zijn echt op 1 hand te tellen. En dat was dan omdat ik als een stereotoren op de plee vertoefde want het liep uit alle gaten. Ja dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aldus de directeur van Haags BV.
Ik ben ook niet zo vaak ziek. Maar vroeger ging ik gewoon werken als ik me niet lekker voelde en dat doe ik niet meer.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
De dagen dat ik ziek thuis bleef in mijn leven omdat ik ziek zou zijn die zijn echt op 1 hand te tellen. En dat was dan omdat ik als een stereotoren op de plee vertoefde want het liep uit alle gaten. Ja dat is niet te doen.
Prettig als je aidscoronabeenerafkankerebola hebt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
In Hongarije krijg je de eerste 3 weken 70% procent salaris en daarna 40%. Ook een tamelijk mensonterend systeem
Nog iets meer dan 3 maanden en dan worden de dagen weer korterquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenWeer 4:04 extra zonnigheid erbij
En vandaag een biljetje in de post
happy happy joy joy
![]()
[ afbeelding ]
Dan boeit het juist niks want dan ben je binnen die 3 weken wel de pijp uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prettig als je aidscoronabeenerafkankerebola hebt.
Gewoon geen eten en drinken meer geven, dan is het zo over met de gezemel en geklaag.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan boeit het juist niks want dan ben je binnen die 3 weken wel de pijp uit.
ja denkd at veel mensen ook zo denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, in de meeste sectoren is dat gewoon een normale ziektedag. Die wachtdagen lijken me alleen maar averechts te werken, want als je al weet dat je de eerste dag niet betaald krijgt kun je net zo goed een dag extra erbij pakken waardoor je juist meer verzuim krijgt
ja het is ook helemaal niet waar volgens mij. Net om dat scenario wat LT al zei.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
Waarom wachtdagen?
Waarom hanteren werkgevers wachtdagen? Veel werkgevers hanteren wachtdagen als middel om het ziekteverzuim laag te houden. Werknemers vinden het niet leuk wanneer zij vakantiedagen of salaris kwijt raken door ziekte. Je ziet in de praktijk dat werknemers zich minder snel ziek melden en toch langer door werken.
wel open deur dit
bonus omdat je niet ziek bent geweest heb ik nog nooitgehadquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:42 schreef Haags het volgende:
Ach, er zijn ook sectoren waar je geen bonus krijgt aan het eind van het jaar als je meer dan 2, of zelfs 1 keer ziek bent geweest.
Nee die bonus is ook niet aan de hand van je ziekmeldingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bonus omdat je niet ziek bent geweest heb ik nog nooitgehad
ja van de gast,. niet van de werkgeverquote:
Ja maar jij mag centjes van de grond afrapen die den tevreden klant daar neerwerptquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
bonus uberhaubt heb ik nog nooit gehad
Wat is dat nou weer voor een kutregel, alsof je er wat aan kunt doen dat je ziek bentquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:42 schreef Haags het volgende:
Ach, er zijn ook sectoren waar je geen bonus krijgt aan het eind van het jaar als je meer dan 2, of zelfs 1 keer ziek bent geweest.
Bonusknuffel voor jouquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
bonus uberhaubt heb ik nog nooit gehad
Dat is wel een beetje het idee jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij mag centjes van de grond afrapen die den tevreden klant daar neerwerpt
geef welles 'fooi' terug hoor. 5 cent bv. zeggen hier is goed zo met zon verschrikkelijk glimlach... En dan zeg ik oh nee hoor dank u welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij mag centjes van de grond afrapen die den tevreden klant daar neerwerpt
Nou ja als je ziek bent zorg je ook niet echt voor winstquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutregel, alsof je er wat aan kunt doen dat je ziek bent
Serieus, 5 cent?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geef welles 'fooi' terug hoor. 5 cent bv. zeggen hier is goed zo met zon verschrikkelijk glimlach... En dan zeg ik oh nee hoor dank u wel![]()
ga naar huis joh met je 5 cent :p
Dus als je ziek bent kun je gewoon maar de tering krijgen (als je dat niet toevallig al hebt dan)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als je ziek bent zorg je ook niet echt voor winst
ja doen mensen.quote:
Krijg je gewoon je reguliere centjesquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus als je ziek bent kun je gewoon maar de tering krijgen (als je dat niet toevallig al hebt dan)
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:50 schreef Karzai het volgende:
maar die hadden een hockeystick op hun rug
buiten de horecaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je gewoon je reguliere centjes
Ik las dat een deel van de megastores gesloopt gaat worden en er woningen voor terug komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen mensen.
of ze zeggen ja dta kleine geld hoef ik niet hoor met zon arrogante toon. is dan 45 cent ofzo.
dat is nu wel minder nu er zoveel wordt gepind.
of ze zeggen hier voor de kinderwagen en dan geven ze 20 cent![]()
maar het ergste is nog als ze gewoon het bedrag betalen zonder fooi en dan zeggen ja het is goed zo..
ja wat denk jij dan met je het is goed zoNatuurlijk is het goed zo want het is gewoon je rekening
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen mensen.
of ze zeggen ja dta kleine geld hoef ik niet hoor met zon arrogante toon. is dan 45 cent ofzo.
maar het ergste is nog als ze gewoon het bedrag betalen zonder fooi en dan zeggen ja het is goed zo..
ja wat denk jij dan met je het is goed zoNatuurlijk is het goed zo want het is gewoon je rekening
'dat is dan 60 euro'quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen mensen.
Ziekmelden vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:40 schreef bitterbal het volgende:
In de horeca cao is vastgelegd dat de eerste dag van de ziekte een wachtdag is die je niet hoeft te betalen. Wanneer de medewerker binnen vier weken weer ziek wordt, mag er niet nog een wachtdag worden ingehouden.
dus dit moet ik onthouden :p
ja terecht toch.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik las dat een deel van de megastores gesloopt gaat worden en er woningen voor terug komen.
Ja zeker. Denk dat ze dat deel bij de Mac Donalds bedoelen, dat stuk slaat echt helemaal nergens op.quote:
Dat heb ik serieus een keer gedaan in Londen. Per ongeluk natuurlijk. En de ober keek heel verbaasd en liep weg. En kwam toen een paar seconden later terug om te zeggen dat het niet genoeg wasquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'dat is dan 60 euro'
- geeft briefje van 50 'is wel goed zo'
ja die begrijp ik echt niet. Het is goed zo. doe je dan ook in de AH als je je boodschappen betaald ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Alsof je heel blij mag zijn dat ze voor het eten betalen
nou de mac is het enige waardevolle. daar zit ook de aldiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja zeker. Denk dat ze dat deel bij de Mac Donalds bedoelen, dat stuk slaat echt helemaal nergens op.
"Wees bij dat ik wat gevreten heb in jullie stinktent met rukbediening"quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die begrijp ik echt niet. Het is goed zo. doe je dan ook in de AH als je je boodschappen betaald ofzo
Ja maar dan zullen ze daarboven gaan bouwen, denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou de mac is het enige waardevolle. daar zit ook de aldi
Als de serveerster knap is geef ik altijd overdreven veel fooiquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus een keer gedaan in Londen. Per ongeluk natuurlijk. En de ober keek heel verbaasd en liep weg. En kwam toen een paar seconden later terug om te zeggen dat het niet genoeg was
die hele megastores is echt een flopquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar dan zullen ze daarboven gaan bouwen, denk ik.
Rol je dan dat wiel van je Porsche even naar je tafeltje toe om indruk te maken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de serveerster knap is geef ik altijd overdreven veel fooi
Zo'n bedrag wat schreeuwt "PIJP ME"?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Behoorlijk jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hele megastores is echt een flop
Snaakse knipoog derbij en de warme nacht kan echt beginnen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rol je dan dat wiel van je Porsche even naar je tafeltje toe om indruk te maken?
Durft die arme serveerster daarna 's avonds niet meer naar huis omdat die enge vent die haar probeert op te kopen misschien daar staat te wachten om zijn 'fooi' te gebruikenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alexandriumquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Kansloos man. Ik ga veel liever naar die in Rotterdam. Veel meer uitstraling en levendiger.
volgens mij ben je nu aan het liegenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
Kansloos man. Ik ga veel liever naar die in Rotterdam. Veel meer uitstraling en levendiger.
Mja, toch eens oefenen op die snaakse knipoog dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snaakse knipoog derbij en de warme nacht kan echt beginnen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durft die arme serveerster daarna 's avonds niet meer naar huis omdat die enge vent die haar probeert op te kopen misschien daar staat te wachten om zijn 'fooi' te gebruiken
Neenee niet waar!!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens mij ben je nu aan het liegen
Heb wel een keer wat op zo'n bestelformulier gezet van een tapastent, dacht dat zij dat briefje nog moest invullen, grist die ober dat briefje weg, vijf minuten later staat die gast aan de tafel "wat staat hier meneer?"quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n bedrag wat schreeuwt "PIJP ME"?
geen mooie meubelzaken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is Ommoord![]()
Weinig te beleven
Mja, ik vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Neenee niet waar!!
[..]ook niet waar !!
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel een keer wat op zo'n bestelformulier gezet van een tapastent, dacht dat zij dat briefje nog moest invullen, grist die ober dat briefje weg, vijf minuten later staat die gast aan de tafel "wat staat hier meneer?"
Prima naam toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is Ommoord![]()
Weinig te beleven
Beetje een dooie boel welquote:
Dud0r?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heet het officieel Alexanderpolder. Vernoemd naar die dikke.
Ooooh dat, verschrikkelijk daar ja, teveel gewone saaie mensen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
onze koning ?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"About murder" moet er nog bij. Al die buurten zijn ook vertaaldquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het heeft gewoon een engelse wiki
https://en.wikipedia.org/wiki/Ommoord
![]()
![]()
Het is grotendeels ook het bejaardenhoekje van Rotterdam. Staat helemaal vol met seniorenflats.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh dat, verschrikkelijk daar ja, teveel gewone saaie mensen.
Zit daar ook niet die bunker met die twee tanks met hun loop gericht op de ingang waar ze goud en centjes bewaren?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is grotendeels ook het bejaardenhoekje van Rotterdam. Staat helemaal vol met seniorenflats.
Nee Etto woont in Brabant weetjetoggquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar ook niet die bunker met die twee tanks met hun loop gericht op de ingang waar ze goud en centjes bewaren?
Is dat niet voormalig vliegkamp Soesterberg?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit daar ook niet die bunker met die twee tanks met hun loop gericht op de ingang waar ze goud en centjes bewaren?
Volgens mij ben ik in de war met waardetransporteur Brinks, die zit/dat daar met die tanks.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet voormalig vliegkamp Soesterberg?
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
Buda, ik heb gezwaaid deze week. Zag je me?
Helaas is dat Brabant jaquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Etto woont in Brabant weetjetogg
Wat stond op het briefjequote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Kreeg een bloemetje met een briefje bezorgd van mijn zusje net, de vuige intrigante.
Typisch vuige-intrigantenpraat.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lief van je hoor en ik ga toch, succes en tot morgen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |