SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
wel een spectaculair eindequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben ik tenminste gelijk klaar terwijl jullie eerst nog maanden moeten creperen voordat het gedaan is
Ga maar even op Yellowstone caldera zoekenquote:
die tekst op Wiki is leuk, barst ongeveer om de 600000 jaar uit, laatste keer was 640000 jaar geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar even op Yellowstone caldera zoeken
Kun jij dan ook niet ergens anders naartoe waar ze niet van die priegelbeestjes hebben die onder je huid kruipenquote:
Die zijn niet zo gevaarlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij dan ook niet ergens anders naartoe waar ze niet van die priegelbeestjes hebben die onder je huid kruipen
Kijk anders maar eens de serie 'Monsters Inside Me'quote:
Nog 40000 jaar feesten dusquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die tekst op Wiki is leuk, barst ongeveer om de 600000 jaar uit, laatste keer was 640000 jaar geleden
hmm liever niet :pquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk anders maar eens de serie 'Monsters Inside Me'
Dagboek van een getinte prostituee.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk anders maar eens de serie 'Monsters Inside Me'
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een reisgenootje naar Maine, Washington, gettysburg, Philadelphia, Boston, Atlanta, pidgeon forge en savannah.
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek nog een reisgenootje naar Maine, Washington, gettysburg, Philadelphia, Boston, Atlanta, pidgeon forge en savannah.
Noem je bal nou een hoer?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagboek van een getinte prostituee.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:09 schreef Koen66 het volgende:
dat is dus besloten, CL en Buda gaan op vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |