Oh god .. dat kan niet op tv ....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:13 schreef Angelique61 het volgende:
Voor de SL zat ze aan der borsten te frutten
dan kunnen ze de hele dag wel de streams dichtgooienquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:12 schreef suzi1 het volgende:
ze zat flink te graaien in dr kruis onder die deken vlak voor de SL. zal wel punaniklets zijn geweest
Ja in Nederland ...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:16 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nee 50 jaar terug was geen probleem,maar deze moderne tijd neeee schokkend
truequote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in Nederland ...
chufi in RLS / Big Brother International
ik had je nog niet gezien, kan ook aan mij gelegen hebben hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:19 schreef suzi1 het volgende:
hallo odie!
was alweer vergeten dat ik hier net was
nee. ik zag een sein dat je me had gequote. ik ben niet zo aanwezig hier. net even toevallig jaquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:25 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had je nog niet gezien, kan ook aan mij gelegen hebben hoor
Nou volgens mij waren die belminuten 1000 euro in de pot of naar huis bellen dacht ik van de week te horen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik versta : vijf kaartjes uit de pot.
Ze moesten volgens mij kaartjes uit een pot halen met een vraag erop en dan die vraag beantwoorden,
Dit zal dan wel in een uitzending te zien zijn denk ik
ik denk dat we net aan de 1000 halen, dus het zit wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:27 schreef suzi1 het volgende:
het is hier in cos volgens mij even saai als op de streams. weinig nieuws onder de zon en denk 2 topix per dag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |