abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 19:27:51 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204130319
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204130401
Je kunt niet zomaar een 2e paspoort aanvragen. Zijn flink wat extra handtekeningen voor nodig, en een verklaring waarom het noodzakelijk is (veel reizen in combinatie met visa aanvragen, reizen naar midden oosten want dan kom je bepaalde landen niet in)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 18 maart 2022 @ 19:36:22 #3
63722 z80
I fink you freaky
pi_204130402
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een extra paspoort krijg je niet zomaar toch? Een nieuwe aanvragen kan altijd, denk ik?
Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.
Mijn huidige pas vervangen is voor mij niet handig ivm vakanties in het verre oosten. Indien China weer open gaat kan ik met de huidige stempels "makkelijk" een visa krijgen. Cambodja is met dit paspoort een makkie. Een paspoort met een VS stempel er in geeft de nodige vertragingen.
Andersom richting VS. China, Rusland, Cambodja en Noord Korea stempels is vragen om problemen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 19:41:46 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204130451
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:36 schreef z80 het volgende:

[..]
Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.
Mijn huidige pas vervangen is voor mij niet handig ivm vakanties in het verre oosten. Indien China weer open gaat kan ik met de huidige stempels "makkelijk" een visa krijgen. Cambodja is met dit paspoort een makkie. Een paspoort met een VS stempel er in geeft de nodige vertragingen.
Andersom richting VS. China, Rusland, Cambodja en Noord Korea stempels is vragen om problemen.
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.

Maar goed, denken. Ben verder geen enkele expert.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204130499
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen? O-)
pi_204130548
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen? O-)
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?

Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote ;)

Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 18 maart 2022 @ 19:50:48 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_204130554
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.

Ook dat is een mogelijkheid. Zo zijn of waren er nog een paar uitzonderingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204130578
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En ook meteen de quote van cgjoel denk ik?

Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote ;)

Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
Ohja graag! :)

Nouja weet je, ik vind het niet erg om advies in te winnen, en daar netjes voor te betalen en te kijken wat voor ons ook wel een beetje gunstig is. Wij betalen onze financieel adviseur ook meer dan genoeg, maar die komen wel iets zuiverder over. De makelaar van het nieuwe huis ook, ik heb hem nog niet kunnen betrappen op rare dealtjes/opmerkingen zoals bij deze twee hier wel :') Ik ga daar echt heel slecht op merk ik. Allergiezone tot en met :D
pi_204130767
Hier landde er vandaag een legerheli op m'n werk, zo op ons gebouw :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend _O_

Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd :')

en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn. :P

Nu popquiz op radio 2. ^O^
pi_204130813
@Candaasje ik heb hier weinig over te zeggen behalve dat het erg ingewikkeld klinkt. :*
pi_204130933
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend _O_

Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd :')

en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn. :P

Sensatie! Enig idee waarom dat was?
pi_204130990
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Sensatie! Enig idee waarom dat was?
We denken dat het een oefening was.

Ik heb het oude collega's gevraagd en ze hebben dit nog nooit eerder gezien. We waren er een beetje beduusd van.
pi_204131153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:

SPOILER

Dat zijn wel de leukere gebeurtenissen :D

Oh en ingewikkeldheid valt an sich mee. Ten minste, we laten iemand anders dus de ingewikkelde zaken regelen. Wij rennen vooral achter taxateurs, makelaars, enzo aan :P
pi_204131160
Spanning en sensaaasie Tele :o

Wij zitten niet echt in de buurt van het helidek met onze poli, maar je hoort het gewoon zo goed als zo'n ding landt :o
pi_204131519
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:

Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.

En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ik :') Bij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.

Ik moest aangifte doen en allemaal leuke vragen invullen.
Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.
Waar denkt u dat uw identeiteitsbewijs is? Op de VAM,

Etc :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204131590
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.

En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ik :') Bij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.

Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.

En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemen :D (na de verbouwing dat ding jarenlang niet meer gezien tot vorig jaar of zo). Maar ik kreeg alleen een berisping van de ambtenaar hoefde geen aangifte te doen
pi_204131619
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:

En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemen :D (na de verbouwing dat ding jarenlang niet meer gezien tot vorig jaar of zo). Maar ik kreeg alleen een berisping van de ambtenaar hoefde geen aangifte te doen
Ik kreeg te horen dat ik een boete zou krijgen/extra moest betalen, maar na het doen van de aangifte en dat inleveren heb ik geen boete gekregen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204132255
24 punten voor de Nationale Radio 2 Popquiz.
B zit een eindje verderop 46 punten te hebben. Ik wijt het aan dat hij meer van de jaren 90 meegemaakt heeft dan ik. Ik scoorde 2 (van de minstens 20) punten bij de jaren 90 ronde. :')
  vrijdag 18 maart 2022 @ 22:10:08 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204132561
Truste
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 23:23:12 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204133351
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?

Oeps!
  vrijdag 18 maart 2022 @ 23:25:10 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204133360
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarom heb ik al 3 jaar een verlopen id in mijn portemonnee :')
pi_204134570
Goedemorgen!
Mijn lief is weer op pad dus ik slaap in de thuiskampeertent. Zojuist appte lief dat hij klaar was met het werk en nu gast slapen. Dus wissel van de wacht: ik sta op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 maart 2022 @ 07:26:54 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204134662
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
:s)

Mogge :W
Aan de wandel vandaag. Ruigoord - Sloterplas via Halfweg en de Lutkemeerpolder.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 19 maart 2022 @ 09:09:46 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204135147
Goede morgen!

Wij chillen nog even in bed

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204135167
Mogge!
Ahh een wokkelpoes.

Wandel ze @borisz

Pfff ben doodmoe wakker geworden. Zo raar gedroomd. Ik was in een kleine woonkamer (wel van mij maar niet waar ik woon), waar ook een keuken was en mijn bed en er kwamen 30 mensen op bezoek, geen idee wie het waren, maar ze moesten allemaal koffie en thee en cola. En ze bleven maar roepen om meer koffie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')