Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een extra paspoort krijg je niet zomaar toch? Een nieuwe aanvragen kan altijd, denk ik?
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Tenzij de regels weer eens veranderd zijn. Maar indien er je problemen krijgt om naar een land te rijzen ivm visa stempels in je huidige paspoort kun je een extra exemplaar aanvragen.
Mijn huidige pas vervangen is voor mij niet handig ivm vakanties in het verre oosten. Indien China weer open gaat kan ik met de huidige stempels "makkelijk" een visa krijgen. Cambodja is met dit paspoort een makkie. Een paspoort met een VS stempel er in geeft de nodige vertragingen.
Andersom richting VS. China, Rusland, Cambodja en Noord Korea stempels is vragen om problemen.
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen?
Ook dat is een mogelijkheid. Zo zijn of waren er nog een paar uitzonderingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.
Maar goed, denken. Ben verder geen enkele expert.
Ohja graag!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ook meteen de quote van cgjoel denk ik?
Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote
Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend
Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd![]()
en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn.
Nu popquiz op radio 2.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:
Hier landde er vandaag een legerheli op m'n werk, zo op ons gebouwSensatie! Enig idee waarom dat was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend
Verder in de categorie herrie vandaag weer Foute Dag dus nu zit ik met happy hardcore in m'n hoofd![]()
en ze zijn het dak aan het renoveren op werk dus er werd de hele dag boven ons geboord... tot die heli kwam -- ik denk dat de bouwvakkers eraf gewapperd zijn.
Nu popquiz op radio 2.We have far more in common than that which devides us..
We denken dat het een oefening was.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Tele6 het volgende:
Hier landde er vandaag een legerheli op m'n werk, zo op ons gebouwDat zijn wel de leukere gebeurtenissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat maken die dingen een herrie zeg. En twee stevig ingepakte gehelmde types die eruit komen springen als het ding nog amper staat zijn wel intimiderend
Nu popquiz op radio 2.![]()
Oh en ingewikkeldheid valt an sich mee. Ten minste, we laten iemand anders dus de ingewikkelde zaken regelen. Wij rennen vooral achter taxateurs, makelaars, enzo aan![]()
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:41 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat tweede paspoort vooral was voor mensen die terwijl hun paspoort bij de ambassade van land X ligt wel gewoon kunnen reizen. Daarvoor moet je best wat moeite doen dan en bijvoorbeeld een werkgever moet uitleggen waarom dit noodzakelijk is.
Maar goed, denken. Ben verder geen enkele expert.
En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.
En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ikBij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.
Ik moest aangifte doen en allemaal leuke vragen invullen.
Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.
Waar denkt u dat uw identeiteitsbewijs is? Op de VAM,
Etc
Ik kreeg te horen dat ik een boete zou krijgen/extra moest betalen, maar na het doen van de aangifte en dat inleveren heb ik geen boete gekregen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:07 schreef Kaatje1 het volgende:
En wanneer je een nieuwe ID moet hebben moet je ook (eigenlijk ) je oude paspoort (heel erg verlopen) meenemen(na de verbouwing dat ding jarenlang niet meer gezien tot vorig jaar of zo). Maar ik kreeg alleen een berisping van de ambtenaar hoefde geen aangifte te doen
Oeps!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En ook meteen de quote van gcjoel denk ik?
Idee van een spoiler en mensen die zeggen dat ze het weghalen is volgens mij dat je de inhoud niet quote
Kan me voorstellen dat dat hele traject lastig is! Zelf ben je niet deskundig, maar je wil wel ‘goed’ doen.
Daarom heb ik al 3 jaar een verlopen id in mijn portemonneequote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dacht ook voor zakenmensen, journalisten etc die hun werk moeten doen in landen die elkaar niet zo leuk vinden. Niet voor toeristen.
En je mag wel degelijk een id-kaart en een paspoort tegelijk hebben. Ik heb ze namelijk. En ook al eerder gehad. Tip van flip: als je al een ID kaart hebt en een paspoort neemt, dan moet je niet je ID kaart na verloopdatum weg gooien. Dat deed ikBij je volgende aanvraag moet je namelijk zowel je lang geleden verlopen ID kaart en je paspoort meebrengen.
Ik moest aangifte doen en allemaal leuke vragen invullen.
Waar heeft u uw identiteitsbewijs voor het laatst gezien? Boven in de vuilnisbak.
Waar denkt u dat uw identeiteitsbewijs is? Op de VAM,
Etc
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:46 schreef Candaasje het volgende:
Oh fuckieduck, topic gesloten en nu kan ik mijn spoiler niet meer leeghalen. Wil een modje dat voor mij doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |