Naast de e-reader.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weer drie weessokken liggen. Geen idee waar hun tweeling is gebleven.
Jezelf bepalen is wel het veiligst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelf
misschien minder belastingen in belgie?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Blijft bijzonder dat tickets vanaf Brussel met een overstap op Schiphol een paar honderd euro goedkoper zijn
Wacht watquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Too soon.
De dag van de verloren ereader zit nog vers in het geheugen.
wat heb je?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel
Beetje gammel en kwebs?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
nee dieetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit gebraden kippetje in balletjes wijd opengesperde mondje.
Als het covid is: je hebt het niet van mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk het niet. Maar ik zat gisteren wel een uur naast een collega wier vriend covid heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het covid is: je hebt het niet van mij.
en waarom zou jij het niet hebben dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar ik zat gisteren wel een uur naast een collega wier vriend covid heeft
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelf
Geen idee, maar het is al snel 200 euro minder, en je stapt op Schiphol op dezelfde vlucht als dat je het vanaf daar direct zou boekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien minder belastingen in belgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |