wat heb je?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel
Beetje gammel en kwebs?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
nee dieetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit gebraden kippetje in balletjes wijd opengesperde mondje.
Als het covid is: je hebt het niet van mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk het niet. Maar ik zat gisteren wel een uur naast een collega wier vriend covid heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het covid is: je hebt het niet van mij.
en waarom zou jij het niet hebben dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het niet. Maar ik zat gisteren wel een uur naast een collega wier vriend covid heeft
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarktquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt met aids ook zo goed, schijt aan condooms, bepaald je toch lekker zelf
Geen idee, maar het is al snel 200 euro minder, en je stapt op Schiphol op dezelfde vlucht als dat je het vanaf daar direct zou boekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien minder belastingen in belgie?
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit een paar stengels selderij in balletjes opengesperde mondje.
Nou ja kweenie, er zijn van die vermaledijde typesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarkt
Zij had het ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waarom zou jij het niet hebben dan?
en mag je dan ook je vlucht in Brussel " missen". Of moet je daadwerkelijk ook daar op stappen??quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is al snel 200 euro minder, en je stapt op Schiphol op dezelfde vlucht als dat je het vanaf daar direct zou boeken
Hmm okequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij had het ook niet![]()
En ik heb vaker hoofdpijn en voel me dan niet lekker
Zij was negatief getest, of had geen symptomen?? Daar zit natuurlijk wel een verschil in....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij had het ook niet![]()
En ik heb vaker hoofdpijn en voel me dan niet lekker
Ik vind vooral de impact voor mezelf zodanig laag dat ik denk "waarom niet".quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarkt
Beidequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zij was negatief getest, of had geen symptomen?? Daar zit natuurlijk wel een verschil in....
wat laat misschien :pquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
We krijgen blijkbaar vanuit het werk een aantal zelftesten voor thuis..
Vind het een beetje een raar gekozen moment oetz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |