Oeh bah nee, wat drinken met kwiwiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan wil iedereen ook nog daarna wat drinken natuurlijk. Pff. Nu al geen zin in
iets zegt me dat ik me daaraan zo zou ergeren dat ik nog niet uitrustquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Lig weer keeping up with the kardashians te kijken, prima tv na een drukke dag
Mensen moeten gewoon harder werken!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iets zegt me dat ik me daaraan zo zou ergeren dat ik nog niet uitrust
zo'n show met nietsnutterige miljonairs is niks voor mequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon harder werken!
je kijkt liever help mijn man is klusser?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo'n show met nietsnutterige miljonairs is niks voor me
...of ze hebben hooikoorts.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:18 schreef Modus het volgende:
Mensen die nu nog buiten met een mondkapje rondlopen man3 wat een totale broekpoeper ben je dan
Ehh dat kan. Maar voor corona zag je niemand met zo'n ding en hele volksstammen hebben hooikoorts.quote:
Of je bent positief getest, maar gaat toch gewoon naar buiten..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:18 schreef Modus het volgende:
Mensen die nu nog buiten met een mondkapje rondlopen man3 wat een totale broekpoeper ben je dan
Ja, toen wisten ze nog niet uit ervaring dat het hielp he.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehh dat kan. Maar voor corona zag je niemand met zo'n ding en hele volksstammen hebben hooikoorts.
Wat doe je politiek correct ineens.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, toen wisten ze nog niet uit ervaring dat het hielp he.
En laat mensen lekker zelf inschatten wat ze voor risico willen lopen, als je ergens geen last van hebt, is dat het wel.
Gast.quote:
Zonder bril ben ik pas gevaarlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Vind brillen ook zo irritant als mensen die ophebben
Ik heb zelf hooikoorts.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gast.Weinig lui met matige gezondheid in je omgeving zeker?
Weet je wat pas irritant is? Mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Vind brillen ook zo irritant als mensen die ophebben
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
denk dat het kapje voorlopig echt niet definitief verdwijnt uit het straatbeeld
Mensen die dat überhaupt gedaan hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:18 schreef Modus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |