Beter dan dat smoorhete zomerweer in elk gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Nouja wel minstens 1 weekje sneeuw en ijs ofzo, verder eensch
Ik vind het zo kut altijd met fietsen. Toen ik helemaal geen leven had (naja geen verplichtingen hehe) vond ik dat niet zo erg.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik mis het echt, hou zo van sneeuw en thuiskomen met rooie wangen en wat warms drinken
Zeg dat! Daar kan ik zo niet tegenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan dat smoorhete zomerweer in elk geval [ afbeelding ]
Er door moeten is wel minder ja, maar zeker dag 1 zo mooiquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het zo kut altijd met fietsen. Toen ik helemaal geen leven had (naja geen verplichtingen hehe) vond ik dat niet zo erg.
Oke verse sneeuw is leuk. Door van die bagger heen moeten en/of aan gevroren sneeuw is niet leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Er door moeten is wel minder ja, maar zeker dag 1 zo mooi
Lekkerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:14 schreef Flory het volgende:
Net twee rotan stoelen besteld voor in ons tuintje
Meh mag een groot deel van het jaar, maar een korte periode vorst en ook een tijdje 20-25 graden en ik ben happy.. Moet wel heel af en toe regenen anders is het zo een woestijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Heerlijk weer vandaag. Zonnig overdag, lekker fris ‘s avonds. Zo mag het 365 dagen per jaar zijn
Dat hoop ik tochquote:
Elke avond een uurtje miezerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh mag een groot deel van het jaar, maar een korte periode vorst en ook een tijdje 20-25 graden en ik ben happy.. Moet wel heel af en toe regenen anders is het zo een woestijn
en je hebt ook meer m2??quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een studio te koop. 33 vierkante meter. 175.000 euro. Dat is meer dan wat ik voor m'n appartement heb betaald. Jezus.
Ja dat sowieso, autohuur is nu ook huilenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vakantie van jou gaat sowieso wel wat pegels kosten, toch?
Ik wil hier geen huehue op makenquote:
33 vierkante meter dat is net een studentenkamer manquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Er staat hier verderop een studio te koop. 33 vierkante meter. 175.000 euro. Dat is meer dan wat ik voor m'n appartement heb betaald. Jezus.
Waarheid dit. Grens over en bidden dat de vering het houdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik naar de dierenarts in België ging zag je het bord "welkom in België" en dan ramde je over een drempel en stuiterde ik zo naar de dierenarts.
Ons rijtjeshuis kostte minder dan dat.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Dan valt Vlaanderen nog mee, moet je in Wallonië kijken, Oost Europa is er niets bijquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid dit. Grens over en bidden dat de vering het houdt.
België is ook wel echt een KUTland ook he. Etto.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarheid dit. Grens over en bidden dat de vering het houdt.
ik ben niet verbaasd...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een paar keer naar Spa geweest hequote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan valt Vlaanderen nog mee, moet je in Wallonië kijken, Oost Europa is er niets bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |