Morgen een keer uitproberen?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Morgen een keer uitproberen?
Een van de honderd schoenendozen een beetje nat maken en oppeuzelen.
Waarheidquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als alles naar nat karton zou smaken zou ik amper eten hoor.
Ja, zo kijk ik ook als ik in de spiegel heb gekekenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien had die net in de spiegel gekeken
quote:
Voornamelijk het noordwesten, Yellowstone, Grand Teton, Glacies, St. Helens etc.quote:
Maar waar vlieg je dan op?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk het noordwesten, Yellowstone, Grand Teton, Glacies, St. Helens etc.
Nicequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voornamelijk het noordwesten, Yellowstone, Grand Teton, Glacies, St. Helens etc.
Daar was je toch al eens geweest?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziejettolquote:
Deels, wil vooral naar Yellowstone, de vorige keer dat ik daar was lag er al teveel sneeuw waardoor 95% van het park al dicht wasquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar was je toch al eens geweest?
23 dagen, beetje kort welquote:
Vakantie is altijd te kortquote:
misschien doet ie net dan BIEMquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deels, wil vooral naar Yellowstone, de vorige keer dat ik daar was lag er al teveel sneeuw waardoor 95% van het park al dicht was
Ben ik tenminste gelijk klaar terwijl jullie eerst nog maanden moeten creperen voordat het gedaan isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |