quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gooit een paar stengels selderij in balletjes opengesperde mondje.
Nou ja kweenie, er zijn van die vermaledijde typesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarkt
Zij had het ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en waarom zou jij het niet hebben dan?
en mag je dan ook je vlucht in Brussel " missen". Of moet je daadwerkelijk ook daar op stappen??quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is al snel 200 euro minder, en je stapt op Schiphol op dezelfde vlucht als dat je het vanaf daar direct zou boeken
Hmm okequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij had het ook niet![]()
En ik heb vaker hoofdpijn en voel me dan niet lekker
Zij was negatief getest, of had geen symptomen?? Daar zit natuurlijk wel een verschil in....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij had het ook niet![]()
En ik heb vaker hoofdpijn en voel me dan niet lekker
Ik vind vooral de impact voor mezelf zodanig laag dat ik denk "waarom niet".quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar ja. Als ik op zaterdag boodschappen doe neuk ik de hele supermarkt
Beidequote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zij was negatief getest, of had geen symptomen?? Daar zit natuurlijk wel een verschil in....
wat laat misschien :pquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
We krijgen blijkbaar vanuit het werk een aantal zelftesten voor thuis..
Vind het een beetje een raar gekozen moment oetz
Volgens mij mag je die niet missenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en mag je dan ook je vlucht in Brussel " missen". Of moet je daadwerkelijk ook daar op stappen??
Een BUddha ziet er toch altijd uit als een zwangere??quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan denk ik toch eerder covid.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en mag je dan ook je vlucht in Brussel " missen". Of moet je daadwerkelijk ook daar op stappen??
Ze hadden nog wat restanten liggen en nu niemand het meer kan boeien delen ze die uit omdat ze 'zo begaan met het personeel' zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
We krijgen blijkbaar vanuit het werk een aantal zelftesten voor thuis..
Vind het een beetje een raar gekozen moment oetz
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een BUddha ziet er toch altijd uit als een zwangere??
Ja zoiets. Maar, dit past wel bij mijn werkgever.. Voor de rest ben ik alleen maar tevreden hoor, ze bieden ook gewoon zelftesten op locatie aan. MIsschien is dit dan ter vervanging...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden nog wat restanten liggen en nu niemand het meer kan boeien delen ze die uit omdat ze 'zo begaan met het personeel' zijn
Oké Ernst.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 waart nog steeds rond met wat akelige restverschijnselen, je ligt dan wel niet meer met je roze arie in de lucht aan de beademing maar een leven lang moe en arbeidsongeschikt zijn en niets meer kunnen ruiken en proeven is ook wel een marteling waar je wat meer respect voor zou kunnen en moeten hebben.
das allemaal heel ergquote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
Covid-19 waart nog steeds rond met wat akelige restverschijnselen, je ligt dan wel niet meer met je roze arie in de lucht aan de beademing maar een leven lang moe en arbeidsongeschikt zijn en niets meer kunnen ruiken en proeven is ook wel een marteling waar je wat meer respect voor zou kunnen en moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |