Kitty begon steeds over haar gouden ticket en de ballonnen, die legde de schuld meer bij BB toch? Of ook bij Kris, net zoals Toobje doet?quote:
Kitty was iedereen tegen elkaar aan het uitspelen ,manipuleren ,zwartmaken , dreigen en zielig doen .quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Kitty begon steeds over haar gouden ticket en de ballonnen, die legde de schuld meer bij BB toch? Of ook bij Kris, net zoals Toobje doet?
je hebt gelijk, dat ben ik gewoon al weer vergeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kitty was iedereen tegen elkaar aan het uitspelen ,manipuleren ,zwartmaken , dreigen en zielig doen .
Wat een smerig wijf
Er zou toch nasietje komen?quote:
Echt zo gek als een deur ...wat een vies goor mens is die Gracequote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:45 schreef Verida het volgende:
heel vreemd mens, ze staat in haar kruis te krabben, zegt dat de haartjes gaan groeien dus het jeukt....Tobi zegt nog dat je van alles kan zeggen maar dat niet en even later komt ze voor hem staan, likt haar vingers af en zegt : You can tast it.
en dan kan ik goed begrijpen dat tobi enigszins vol walging naar haar kijkt en over iets anders begint
tobi heeft denk ik geen zin meer om voor de groep te kokenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tobias zou dat regelen...maar ja...
Dan eten ze maar niets....quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:15 schreef Verida het volgende:
[..]
tobi heeft denk ik geen zin meer om voor de groep te koken
nous kan ook wel eens wat doenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Kris kan toch ook gewoon gaan koken met wat er nog is?
of nouch, of zelfs Salar, ze zijn toch niet verplicht om op Toob te wachten tot hij zijn nasietje gaat maken?quote:
op je knieën Grace, ga je schamen, pak je koffer en verlaat mijn huisquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:21 schreef humpty het volgende:
Oo my lord jezus
ze voelt de hand van Jezus op haar hoofd die haar haren vast pakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()