Denk het wel hoor. Misschien zonder Belgen...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die van de Mol belgië hebben streams niet nodig om succes te hebben.
BB overleeft zelfs niet met streams, merk je ook in deze Cos.
Volgend jaar geen BB meer vermoed ik, gezien de moeite die ze er dit jaar niet hebben willen insteken.
Nog erger dan vorig jaar, dat eigenlijk al gedoemd was om te mislukken.
Vind het ook niet echt lachen wat ze doet het is zo gemaakt iedere keer weerquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee dat klopt hij noemt het zelf droge humor maar zelfs dat is het niet
Komt dat die domme Grace overal om moet lachen en hem altijd
met alles de hemel in prijst...maar dat duurt niet lang meer
Nee, het is absoluut geen droge humor.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee dat klopt hij noemt het zelf droge humor maar zelfs dat is het niet
Komt dat die domme Grace overal om moet lachen en hem altijd
met alles de hemel in prijst...maar dat duurt niet lang meer
Jaaaaaaaquote:
Liefst zonder belgen, we hebben ons daar al belachelijk genoeg gemaakt met Nawel wittand, Nick the loser, Liese de gruwel, veg noom e.d., maar met bekende NL'ers die ook WISDM om zeep hielpen. Het ga jullie dan goed volgend seizoen van Big Brol.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Misschien zonder Belgen...
jawel hoor, ik ben inmiddels zo sjaggo van die toobje dat ik nergens meer de humor van in kan zienquote:
Dat klinkt ernstigquote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:57 schreef Verida het volgende:
jawel
[..]
jawel hoor, ik ben inmiddels zo sjaggo van die toobje dat ik nergens meer de humor van in kan zien
Grace doet hetzelfde met Toby.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:58 schreef Kinga het volgende:
Heb al dagen niet gekeken maar als ik dit allemaal zo lees. Trekt Tobi Grace niet gewoon mee in die negativiteit? Is het al zaterdag? Hij moet asap oprotten. Dan is Grace ook weer vrolijk en zichzelf.
ja, het moet maar snel zo zijn dat of toob of grees eruit gegooid worden. Zelden heb ik me zo geergerd aan een deelnemer van een RLS als aan Toobje.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:57 schreef Verida het volgende:
jawel
[..]
jawel hoor, ik ben inmiddels zo sjaggo van die toobje dat ik nergens meer de humor van in kan zien
Dan ben je er echt heel erg slecht aan toequote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, het moet maar snel zo zijn dat of toob of grees eruit gegooid worden. Zelden heb ik me zo geergerd aan een deelnemer van een RLS als aan Toobje.
Zelfs niet aan Jessie en Merel uit Utopia
WISD om zeep brengen?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liefst zonder belgen, we hebben ons daar al belachelijk genoeg gemaakt met Nawel wittand, Nick the loser, Liese de gruwel, veg noom e.d., maar met bekende NL'ers die ook WISDM om zeep hielpen. Het ga jullie dan goed volgend seizoen van Big Brol.
We denken wel hetzelfde die moest ik ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, het moet maar snel zo zijn dat of toob of grees eruit gegooid worden. Zelden heb ik me zo geergerd aan een deelnemer van een RLS als aan Toobje.
Zelfs niet aan Jessie en Merel uit Utopia
ja....zelfkastijding, want ik blijf kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan ben je er echt heel erg slecht aan toe![]()
Ja hou daar eens mee opquote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ja....zelfkastijding, want ik blijf kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |