Eeehhmm...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
pizza kippenvleugeltjes
en nu weer warm eten
Erg ongezond.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eeehhmm...
Hier vandaag 2 broodjes gekookt ei, pistolet met gesmolten kaas, bord patat shoarma, 100 gram witte paaseieren en nu bijna een zak kaasflippies...
nog steeds minder dan henquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eeehhmm...
Hier vandaag 2 broodjes gekookt ei, pistolet met gesmolten kaas, bord patat shoarma, 100 gram witte paaseieren en nu bijna een zak kaasflippies...
Ik heb het niet gehoord of gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
Kris dus de eerste die zegt wij gaan u allemaal een muntje geven
Ik heb vandaag 1 kilo paaseieren gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eeehhmm...
toch knap van een positief ietsquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord of gezien.
En zeg dat het erg lief is, en zo van hem bedoelt is.
Maar als ik het goed lees is dat precies want ik bedoel met haantje de voorste en niet eens afvragen of iedereen het ermee eens is. Gewoon beslissen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 1 kilo paaseieren gehad.
en zo beslist kristoff heel bb dus al allesquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord of gezien.
En zeg dat het erg lief is, en zo van hem bedoelt is.
Maar als ik het goed lees is dat precies want ik bedoel met haantje de voorste en niet eens afvragen of iedereen het ermee eens is. Gewoon beslissen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ze maar bij de daklozen opvang gebracht.
En daar zou hij nog zielsgelukkig mee zijn ookquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit avontuur Krisof is en blijft niks meer en minder dan 1 bladzijde in de BB geschiedenis, jij staat straks gewoon weer voor de klas en zingt een moppie op feesten partijen voor paar knaken
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ze maar bij de daklozen opvang gebracht.
oh dat geloof ik ook wel, maar ze denken allemaal dat er deuren voor hun open gaan etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar zou hij nog zielsgelukkig mee zijn ook
als je maar vaak genoeg bij het zuur zit word je vanzelf zuurquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je maar vaak genoeg bij het zuur zit word je vanzelf zuur
Ik denk ook ineens het besef dat alles morgen gaat veranderen voor haarquote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je maar vaak genoeg bij het zuur zit word je vanzelf zuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |